Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: ویدئوی تغییرات گیم‌پلی بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening

بیست و شش سال از اولین حضور شخصیت کلاه سبز دنیای Zelda در بازی The Legend of Zelda: Link`s Awakening که به صورت انحصاری برای کنسول‌های Game Boy می‌گذرد. حالا در سال 2019 این بازی بار دیگر میزبان عاشقان سری Zelda به صورت تمام رنگی در کنسول نینتندو سوییچ شده‌است.

نینتندو با وفاداری به عنوان منتشر شده در سال 1993، بازی را با بهبود تصاویر، ویژگی‌های بصری و بافت محیط بازآفرینی کرده‌است. اما به راستی به جز این موارد چه چیزهای دیگری تغییر کرده‌است؟

در این ویدئو نگاهی دقیق‌تر به تغییرات گیم‌پلی، استایل هنری بازی و تاریخچه Link`s Awakening می‌اندازیم و آن را با آثار جدیدی از مجموعه Zelda همچون بهترین بازی سال 2017 یعنی Breath of the Wild مقایسه می‌کنیم. همچنین بخش جدید اضافه شده به بازی با نام Dungeon Creator را بررسی می‌کنیم و با این مسأله که این بخش چه دستاوردهایی را در اختیار ما می‌گذارد، بیشتر آشنا می‌شویم.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.