Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای بازی Borderlands 3 – سوالات متداول که باید درباره بازی بدانید

2

با انتشار بازی Borderlands 3 و مواجهه‌ی طرفداران و البته تازه‌کارها با این بازی، می‌بینیم که تعداد زیادی از دوست‌داران سرزمین‌های مرزی سوالاتی درباره‌ی بازی دارند که پیدا کردن پاسخ آن‌ها به سختی پیدا کردن برخی قابلیت‌های بازی و استفاده از امکانات آن است. در نتیجه بهتر است تا با مطالعه‌ی راهنمای بازی Borderlands 3 این سوالات و مشکلات را برطرف کنید. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

برخی از بازی‌کنندگان همچنان برای پیدا کردن لوت‌های گم‌شده تلاش می‌کنند و در مورد استفاده از اموت‌های بازی سوالاتی دارند. کسب کلاس مودها نیز برای برخی دیگر مسئله‌ای حل‌نشدنی شده است. به همین خاطر خواندن این مطلب راهنمای بازی Borderlands 3 را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

اولین نکته‌ای که باید بدانید این است که باید در داستان پیشروی کنید تا به Sanctuary و Promethea  برسید تا به مواردی که بالا اشاره کردیم دست پیدا کنید. پس ابتدا در داستان پیشروی کنید تا این‌ها باز شوند.

سوالات متداول بردرلندز 3

چگونه از اموت‌ها استفاده کنیم؟

شما می‌توانید از ماشین Quick-Change در سیاره‌ها اموت‌ها را کسب و فعال کنید و همچنین زمانی که در Sanctuary هستید، در نزدیکی ماشین Lost Loot نیز اموت‌ها فعال می‌شوند. در آن واحد می‌توانید چهار اموت مختلف را در اختیار داشته باشید.

برای استفاده از اموت‌ها در پلتفرم پی‌سی، کلید Z را فشار دهید تا منوی اموت‌ها باز شود و از میان آن‌هایی که در اختیار دارید یکی را برگزینید.

اگر با کنسول بازی می‌کنید، کلید توقف بازی را بفشارید و نگه دارید (در پلی استیشن 4 کلید آپشنز و در ایکس باکس وان کلیدی که آیکان سه خطی دارد) تا به این منو دسترسی پیدا کنید.

یادتان باشد که کلید را فشار دهید و نگه دارید، چون اگر فقط آن را فشار دهید به منوی توقف بازی منتقل می‌شوید نه منوی اموت‌ها.

لاست لوت ماشین را کجا پیدا کنیم؟

اگر در اینونتوری خودتان دچار کمبود فضا شدید، می‌توانید آیتم‌های کم‌یاب و یا مهم‌تر خودتان را به ماشین لاست لوت منتقل کنید. این ماشین را می‌توانید در Sanctuary پیدا کنید. کافی است به منطقه‌ی Crew Quarters بروید تا به آن دسترسی پیدا کنید.

چگونه اینتروی بازی را رد کنیم؟

متاسفانه امکان اسکیپ کردن اینتروی بازی تنها در پی‌سی وجود دارد، پس بازی‌کنندگان کنسول‌ها فعلا با آن درگیر هستند. باید امیدوار باشیم که دکمه‌ی “skip intro” در افزونه‌های بعدی بازی به آن اضافه شود.

اگر از دیدن اینتروی بازی بعد از این‌که بازی‌تان چند بار کرش کرده خسته شده‌اید، می‌توانید به سراغ فایل‌های بازی بروید. در پوشه‌ی Borderlands 3 باید به دنبال فایلی با نام MARCUS_INTRO بگردید و نام آن را به هر چیزی که دلخواهتان است تغییر دهید. این کار جلوی پخش شدن اینتروی بازی را در دفعات بعدی می‌گیرد.

میل‌باکس را کجا پیدا کنیم؟

در صندوق نامه‌های شما چیزهای زیادی از جمله سلاح‌ها و ادوات جنگی برایتان ارسال می‌شوند. اما چگونه به این صندوق دوست‌داشتنی دسترسی پیدا کنیم؟

ابتدا باید تب Social را در منوی استارت بازی باز کنید، پس از آن به بخش آخر بروید که با نماد یک پاکت نامه مشخص شده است تا به نامه‌های خود دسترسی پیدا کنید. می‌توانید چیزهایی که چشمتان را می‌گیرند را نگه دارید و هر آن‌چه به نظرتان به دردنخور می‌آید را بفروشید. یک راه خوب برای کسب درامد بیشتر.

چگونه کلاس مودها را آنلاک کنیم؟

اگر می‌خواهید شخصیتتان از توانایی بیشتری برخوردار باشد، نیاز به Class Mode ها دارید. البته دقت داشته باشید که از کلاس مودهایی که ربطی به کارکتر شما ندارد دوری کنید چون اساسا به دردتان نخواهند خورد.

وقتی که کلاس مودها را مرور می‌کنید می‌توانید با دقت در این‌که کدام‌یک از نمادها هایلایت شده است، مرتبط‌ترین مودها را پیدا و انتخاب کنید.

هر کلاس مود یک یا دو مهارت را در هر شاخه‌ی استعداد برای شما آپگرید می‌کند.

توجه داشته باشید که تا پیش از رسیدن به Promethea  و انجام ماموریت Hostile Takeover قادر به استفاده از کلاس مودها نخواهید بود. زمانی که Gigamind را شکست دادید، اولین کلاس مود خودتان را کسب می‌کنید و از آن به بعد می‌توانید از کلاس مودهای بیشتری استفاده کنید.

آیا گزینه‌ی اسپلیت-اسکرین عمودی برای بازی دو نفره وجود دارد؟

در حال حاضر خیر، و حتا هیچ برنامه‌ای برای توسعه‌ی این قابلیت برای بازی نیز وجود ندارد و فعلا تنها می‌توانید حالت همکاری بازی را با اسپلیت-اسکرین افقی انجام دهید.

دیگر مطالب راهنمایی Borderlands 3 را نیز می‌توانید در گیم‌نیوز مرور کنید. این‌جا توضیح داده‌ایم که شات‌گان مخصوص ریک و مورتی را چگونه پیدا کنید و اینجا آموزش دست یافتن به صندوقچه‌های قفل شده را خواهید خواند. همچنین اگر هنوز بازی را شروع نکرده‌اید بهتر است این راهنما درباره انتخاب نزدیک‌ترین شخصیت به سبک بازی خودتان را بخوانید.

منبع vg247
2 نظر برای این مطلب
  1. حامد می‌گوید

    خدا خیرت بده خیلی گشتم که بعد از کشتن آدما چجوری برقصم پدرم دراومد تا این سایت رو پیدا کردم ممنون بابت توضیحات عالی و تمام کمال

  2. ALIREZA ESMAILI می‌گوید

    عا لیییییی به خدا

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.