Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای بازی Borderlands 3 – سیر تا پیاز ایریدیوم – Eridium

0

در بازی Borderlands 3 راه‌های متفاوتی برای به دست آوردن « ایریدیوم» ( Eridium) وجود دارد، از شکاندن کریستال‌های بنفش گرفته تا بازگردانی نوشته‌های مختلف در بازی. اما ابتدا شما نیاز دارید تا در بخش داستانی بازی پیشرف کنید. با راهنمای بازی Borderlands 3 با ما همراه باشید.

در بازی شما با کاراکتری به نام Crazy Earl آشنا می‌شوید که به شما آیتم‌های شیک و اسلحه‌های بسیار مهمی را می‌فروشد و شما برای خریدن این آیتم‌ها به ایریدیوم نیاز دارید.

شما می‌توانید با جلو بردن مراحل اصلی بازی صاحب ایریدیوم‌های خاص شوید، پس اگر هنوز آیتم‌های زیر را پیدا نکرده‌اید متوجه باشید که این نوشته حاوی اسپویل است.

برای خورد کردن کریستال‌های ایریدیوم، شما نیاز به Eridian Resonator دارید. برای به دست آوردن این آیتم نیاز است تا به چپتر 10 بازی برسید. تنها کافی است تا خودتان را به کریستال‌ها مجهز کنید و سپس کریستال‌ها به صورت اتوماتیک به دست شما اضافه می‌شوند.

آیتم Eridian Analyzer را می‌توانید در انتهای بازی و پس از یک مبارزه‌ی بزرگ با باس بازی پیدا کنید. شما این آیتم برا برای ترجمه‌ی« ایریدیوم‌های نوشتنی» نیاز دارید، پس اگر تا الان این آیتم را پیدا نکرده‌اید اطمینان حاصل کنید که محل هر نوشته‌ را در نقشه ثبت می‌کنید.

زمانی که آیتم را پیدا کردید، با Tannis حرف بزنید تا متوجه بشوید که آیتم چگونه کار می‌کند، سپس شروع به اسکن کردن کنید. شما  حداقل 25 ایریدیوم برای پیدا کردن هر قطعه‌ی نوشته شده  کسب خواهید کرد و مطمئن باشید این مقدار ارزش بازگشتن به محیط‌هایی که قبلا آن‌ها را کشف کرده‌اید را دارد.

شکل ایریدیوم‌های نوشتنی برروی نقشه‌ی بازی به صورت یک مثلث کوچک است، پس حتما به آن‌ها توجه کنید.

شما همچنین می‌توانید با انجام دادن چالش‌ها در بخش تب منو‌ نقشه، مثلا کشتن Lavender Crawley، ایریدیوم دریافت کنید. با پیدا کردن Crawleys می‌توانید به راحتی ایریدیوم‌های خود را به طور چشمگیری زیاد کنید حتی اگر روی مود Mayhem مشغول بازی کردن هستید.

همچنین می‌توانید در مراحل مختلف بازی با گشتن و لوت کردن ایرودیوم به دست بیاورید و آن را روی ماشین شانسی که در Sanctuary قرار دارد امتحان کنید. با انجام دادن این کار ممکن است صاحب آیتم‌های بدردبخور شوید و یا حتی یکی از تفنگ‌های افسانه‌ایی را به دست آورید.

 

منبع VG24

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.