Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار Last of Us: Part 2 ممکن است توسط خرده‌فروش سوئیسی لو رفته باشد

0

یک خرده‌فروش سوئیسی به نام Softridge  تایید کرده که تاریخ انتشار بازی The Last of Us: Part 2 فوریه‌ی 2020 میلادی خواهد بود.

این تاریخ اعلام شده در این فروشگاه سوئیسی با شایعه‌ی قبلی که ادعا می‌کرد بازی در فوریه‌ی 2020 عرضه خواهد شد هماهنگی دارد. به همین خاطر احتمال می‌رود که تاریخ اعلام شده توسط این فروشگاه برای این بازی واقعی باشد.

با این حال ممکن است این تاریخ تنها برای خالی نبودن عریضه ارائه شده باشد، پس پیش از این‌که به انتشار بازی امیدوار شوید این نکته را در نظر بگیرید.

این اولین بار نیست که تاریخ عرضه‌ی این بازی در این سایت مشخص می‌شود، اما دقایقی بعد از درز این خبر، صفحه‌ی مورد نظر از دسترس خارج شده است. همین موضوع احتمال صحت آن را بالا می‌برد، اما باز هم نباید خیلی به آن دل بست.

سونی رسما تایید کرده که فردا در برنامه‌ی State of Play خود اخبار جدیدی از بازی The Last of Us: Part 2 را منتشر خواهد کرد که احتمالا شامل تاریخ انتشار بازی هم خواهد بود.

همچنین در کنار تاریخ عرضه‌ی اعلام شده، تصاویری از نسخه‌ی کالکتور و نسخه‌ی مخصوص بازی نیز منتشر شده‌اند.

برای تایید این موضوع باید تا فردا و پخش برنامه‌ی State of Play سونی منتظر بمانیم. رئیس این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که از بازی‌های سونی در این برنامه خبرهایی خواهیم شنید و ناتی‌داگ نیز تایید کرده است که بازی Last of Us 2 نمایش داده خواهد شد.

نیل دراکمن کارگردان بازی در روزهای اخیر در توئیتر در این باره صحبت‌هایی کرده است. او نوشته بود:

ما برای مدت زیادی ساکت بوده‌ایم. وقت آن است که [این موضوع] تغییر کند.

سونی تایید کرده که در State of Play این هفته خبری از PS5 نخواهد بود.

تاریخ اعلام شده توسط خره‌فروش سوئیسی 28 فوریه 2020 میلادی است. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این تاریخ واقعی است یا صرفا یک گمانه‌زنی بوده است.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.