Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید:‌ اولین تریلر از فیلم بریکینگ بد منتشر شد

در جریان هفتاد و یکمین دوره مراسم امی، اولین تریلر از فیلم بریکینگ بد منتشر شد که می‌توانید در ادامه مطلب به مشاهده آن بپردازید.

El Camino: A Breaking Bad Movie داستان شخصیت جسی پینکمن (با بازی آرون پاول) را روایت می‌کند که پس از پایان شوکه‌کننده سریال بریکینگ بد قصد دارد تا مسیر جدیدی را در پیش بگیرد و از گذشته پر دردسر خود فرار کند.

در اولین تریلر از فیلم بریکینگ بد می‌‎بینیم که جسی در اتومبیل خود نشسته و در حال گوش کردن به رادیو و اخبار مربوط به قتل عامی خونین است. به نظر می‌رسد که این سکانس دقیقا از جایی شروع می‌شود که سریال بریکینگ بد پایان یافته است.

با این حساب می‌توان گفت که داستان فیلم بریکینگ بد دقیقا پس از مرگ والتر وایت آغاز می‌شود که واقعا جذاب به نظر می‌رسد.

جزئیات چندانی از داستان El Camino: A Breaking Bad Movie در دست نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم به صورت اختصاصی با محوریت جسی پینکمن ساخته شده است. در پایان سریال بریکینگ بد، جسی با سوار شدن بر اتومبیلی از محل اسارت خود فرار کرد.

El Camino: A Breaking Bad Movie در تاریخ جمعه 19 مهر ماه 1398 (11 اکتبر 2019 میلادی) از طریق شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. البته این فیلم به صورت محدود در سینماها به نمایش درمی‌آید. در پایان می‌توانید به مشاهده این تریلر بپردازید.

El Camino: A Breaking Bad Movie تنها مجموعه ساخته شده از دنیای بریکینگ بد نیست. پیش از این هم شبکه AMC کار پخش سریالی با نام Better Call Saul را در دستور کار خود قرار داده بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.