Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

امیلیا کلارک درباره فصل آخر بازی تاج و تخت توضیح می‌دهد

0

سریال بازی تاج و تخت با تمام خوبی و بدی‌هایش به پایان رسید و علی رغم فصل پایانی پر حاشیه، هنوز هم بسیاری آن را تحسین می‌کنند. با مشخص شدن برندگان امی 2019، پرونده سریال بازی تاج و تخت برای همیشه بسته شد. در جریان این مراسم، امیلیا کلارک در مصاحبه‌ای به صحبت در مورد فصل آخر پرداخت.

امیلیا کلارک در مصاحبه‌ای با Variety نظر خود در مورد حوادث جنجالی فصل هشتم را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد این حجم از انتقادات و یا نظرات مثبت نشان می‌دهد که سریال برای بسیاری از مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است و همین سبب شده تا آن‌‌ها از پایان سریال و نحوه‌ی اتمام گله‌مند باشند. کلارک این میزان از واکنش مردم نسبت به فصل هشتم را تحسین کرد و با توجه به محبوبیت سریال، انتقادات وارد شده را طبیعی دانست.

در هر صورت فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت آن‌طور که باید نتوانست انتظارات اکثریت طرفداران را برآورده کند و همین موضوع سبب شد تا فصل هشتم کمترین نمرات در تاریخ این مجموعه را دریافت کند.

با این حال این پایان مجموعه نغمه نیست و قرار است تا دو پیش درآمد دیگر هم از دنیای فانتزی جورج مارتین ساخته شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.