Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نخستین تریلر از بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

ساعتی پیش شرکت سونی جدیدترین برنامه از سری State of Play را پخش کرد که در جریان آن نخستین تریلر از بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد که بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی تیراندازی “جنگاوری نوین” نگاهی به بخش داستانی و شخصیت محبوب کاپیتان پرایس دارد. با توجه به این تریلر می‌توان گفت که بخش اعظم بازی با خاورمیانه و جنگ‌های حال حاضر این منطقه در ارتباط است.

استودیوی ایفینیتی وارد سعی کرده است تا با خلق کات سین‌ها و گیم‌پلی سینماتیک، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای طرفداران سری ندای وظیفه به ارمغان آورد. در پایان می‌توانید به مشاهده نخستین تریلر از بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare بپردازید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ جمعه 3 آبان ماه 1398 (25 اکتبر 2019 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.