Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پیش‌بینی ۱۰ بازی پرفروش سال ۲۰۱۹ – ندای وظیفه مثل همیشه در صدر

0

اولین پیش‌بینی از فروش بازی‌ها در سال 2019 منتشر شد و نتایج آن تعجب‌آور نیست. این پیش‌بینی بازی Call of Duty: Modern Warfare را پرفروش‌ترین بازی سال در آمریکا می‌داند.

اگر این اتفاق رخ دهد این نهمین بار در 11 سال گذشته است که یکی از عناوین Call of Duty به عنوان پرفروش‌ترین بازی شناخته می‌شود. تنها دو بار آن‌ها به مقام پرفروش‌ترین بازی سال دست نیافتند. در سال 2013 Grand Theft Auto V بود و در سال 2018 Red Dead Redemption 2 این عنوان را از آن خود کرد.

در این گزارش بازی NBA 2K20 در رده دوم قرار دارد و Madden NFL 20 در رده سوم این جدول خواهد بود. بازی‌هایی مثل Borderlands 3 و Mortal Kombat 11 نیز در پنج رده اول قرار خواهند گرفت. در پیش‌بینی فروش کنسول‌ها نیز این گزارش معتقد است که نینتندو سوییچ در نهایت پرفروش‌ترین کنسول سال خواهد شد. این کنسول در نیمه اول سال به این مهم دست یافته است. در نهایت آن‌ها معتقدند در این سال چیزی حدود 44 میلیارد دلار در صنعت بازی در کشور آمریکا هزینه خواهد شد که این نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

پیش‌بینی 10 بازی پرفروش سال 2019 در کشور آمریکا

  1. Call of Duty: Modern Warfare
  2. NBA 2K20
  3. Madden NFL 20
  4. Borderlands 3
  5. Mortal Kombat 11
  6. Star Wars: Jedi Fallen Order
  7. Ghost Recon: Breakpoint
  8. Kingdom Hearts III
  9. The Division 2
  10. Pokemon Sword
منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.