Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مدیرعامل دیزنی درباره علت نخریدن توئیتر توضیح می‌دهد

0

شرکت دیزنی قصد داشته است تا توییتر، غول شبکه‌های اجتماعی را خریداری کند اما به نظر می‌رسد که در واپسین لحظات تایید این خرید، باب ایگر، رئیس شرکت دیزنی از این معامله کنار کشیده است.

به نقل از نیویورک تایمز، باب ایگر در کتاب جدید خود اعلام کرده است که شرکت دیزنی در ابتدا قصد داشته تا با خرید شبکه اجتماعی توییتر، پخش و توزیع محصولات خود را مدرنیزه کند اما با این حال در آخرین لحظات نهایی شدن این خرید، ایگر با جک دروسی، مدیرعامل توییتر تماس گرفته و این خرید را فسخ کرده که همین موضوع سبب حیرت دروسی شده است.

بنابر گفته باب ایگر، توییتر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرده که دیزنی توانایی رویارویی با این حجم از مسائل را نداشته است. با این حال او شخصا گشت و گذار در توییتر و دنبال کردن موضوعات مختلف را لذت‌بخش توصیف کرده است.

گرچه ایگر از خرید توییتر منصرف شده است اما از زمان مدیریت او، چهار استودیو و مجموعه بزرگ به زیر مجموعه‌های دیزنی اضافه شده‌‌اند، این چهار مجموعه شامل پیکسار، مارول، استار وارز و فاکس می‌شوند.

پروژه بزرگ بعدی دیزنی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker خواهد بود که در تاریخ جمعه 29 آذر ماه 1398 (20 دسامبر 2019 میلادی) اکران می‌شود. Star Wars: Rise Of Skywalker پایانی بر تقریبا نیم قرن داستان‌سرایی است؛ پایانی که از آن می‌توان به عنوان یکی از حماسی‌ترین داستان‌های یک نسل یاد کرد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.