Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای بازی Borderlands 3 – چگونه Proving Grounds را آنلاک کنیم؟

0

اگر شما هم موفق شده‌اید تا بخش داستان Borderlands 3 را به اتمام برسانید، احتمالا حالا به دنبال ماموریت‌های چالش‌برانگیزی می‌گردید تا در کنار دوستان خود به پایان برسانید. با توجه به این موضوع، در ادامه سری مقالات راهنمای بازی Borderlands 3 قصد داریم تا به شما نشان دهیم تا چگونه راه رسیدن به Proving Grounds را پیدا کنید. بنابراین در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

Proving Grounds فعالیت‌های دشواری هستند که پس از پایان بخش داستانی Borderlands 3 در دسترس قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با شکست دشمنان بسیار دشوار و در نهایت باس نهایی به جوایز ارزشمندی دست یابید.

با این حال شاید برای آنلاک کردن تمام بخش‌های Proving Grounds بازی‌بازان با مشکلاتی رو به رو شوند و ممکن است برای رسیدن به این بخش به راهنمایی نیاز داشته باشند.

در حال حاضر شش Proving Grounds مختلف در Borderlands 3 وجود دارد که با گذشت زمان و انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف شاهد افزایش آن‌ها خواهیم بود.

چگونه Proving Grounds را آنلاک کنیم؟

برای آنلاک کردن Proving Grounds در Borderlands 3، شما باید بیکن‌هایی که در سر تا سر نقشه بازی قرار گرفته‌اند را پیدا کنید. با پیدا کردن هر بیکن، یکی از بخش‌های Proving Grounds برای شما باز می‌شود که می‌توانید با مراجعه به نقشه به آنجا سفر کنید.

چگونه بیکن‌ها را پیدا کنیم؟

شما می‌‌توانید برای پیدا کردن دو بیکن اول به Pandora سفر کنید. حال برای آنلاک کردن Trial of Cunning، به The Splinterlands بروید. شما می‌توانید در مرکز این نقشه به این بیکن دست یابید. بعد از فعال کردن هر بیکن، ماموریت کوتاهی در دسترس قرار می‌گیرد که با به پایان رساندن آن، شما به Proving Grounds دسترسی خواهید داشت.

راهنمای Proving Grounds بازی Borderlands 3
Trial of Cunning

حال برای پیدا کردن دومین بیکن واقع در Pandora به نام Trial of Survival، به غربی‌ترین قسمت بروید و همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، می‌توانید به راحتی این بیکن را فعال کنید.

راهنمای Proving Grounds بازی Borderlands 3
Trial of Survival

برای یافتن سومین بیکن با نام Trial of Instinct، به Eden-6 بروید و در قسمت Floodmoor Basin به دنبال این بیکن بگردید. این بیکن در زیر یک درخت بزرگ قرار دارد.

Trial of Instinct

برای یافتن Trial of Fervor در همان بخش Eden-6 بمانید و به Jakobs Estate بروید. در قسمت بالای شرقی‌ترین بخش نقشه می‌توانید Trial of Fervor را فعال کنید. البته باید در نظر داشت که در قسمت شمالی دیوار بلندی وجود دارد که به هیچ وجه نمی‌توانید از آن عبور کنید. بنابراین شما مجبور هستید تا از قسمت جنوبی و با عبور از یک غار این دیوار بلند را دور بزنید.

Trial of Fervor

پنجمین بیکن Trial of Discipline نام دارد و شما می‌توانید با رفتن به Meridian Outskirts در بخش Promethea به آن دست یابید. پس از رسیدن به این بخش، به شمالی‌ترین قسمت نقشه بروید و با توجه به تصویر زیر، بیکن مورد نظر را پیدا کنید.

راهنمای Proving Grounds بازی Borderlands 3
Trial of Discipline

ششمین و آخرین بیکن Trial of Supremacy نام دارد. برای یافتن این بیکن به سیاره Nekrotafeyo بروید و با توجه به تصویر زیر، در بخش شمالی Desolation’s Edge به دنبال آن بگردید.

راهنمای Proving Grounds بازی Borderlands 3
Trial of Supremacy

بازی Borderlands 3 هم‌‎اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.