Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویژگی‌های آنلاین Death Stranding به پلی استیشن پلاس احتیاج ندارند

0

شما برای لذت بردن از ویژگی‌های آنلاین Death Stranding به پلی استیشن پلاس احتیاج ندارید. اگرچه همچنان سیستم آنلاین این بازی تا حدودی مبهم است و تا زمان عرضه باید صبر کنیم.

در آخرین نمایش این بازی در توکیو گیم‌شو سیستم Strand در بازی نشان می‌داد که بازیکنان می‌توانند بر روی بازی یکدیگر اثر بگذارند. مانند بسته‌هایی که از بقیه بازیکنان جا مانده و یا جا گذاشتن طناب‌ها و نردبان‌ها برای استفاده دیگر بازیکنان در دنیای بازی.

تمام این ویژگی‌ها برای کسانی که صرفا بازی را خریداری می‌کنند قابل اجراست و نیازی به عضویت در پلی استیشن پلاس ندارد. این موضوع اخیرا با رونمایی باندل ویژه پلی استیشن برای بازی Death Stranding مشخص شده است.

Death Stranding

اگر دقت کنید در پایین سمت چپ جعبه به طور واضح نوشته شده که بازی Death Stranding نیازی به عضویت در سرویس پلاس ندارد. این خبر خیلی خوبی است چرا که حالا همه می‌توانند از ویژگی‌های آنلاین این بازی لذت ببرند. اتفاقی که در گذشته به عنوان مثال برای سری Soulsborne نیوفتاد و کسانی که عضویت پلاس نداشتند بسیاری از قابلیت‌های جالب بازی را از دست می‌دادند.

بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.