Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی موبایل رایگان ماریو کارت Tour برای اندروید و iOS عرضه شد

0

بازی موبایل بزرگ بعدی نینتندو Mario Kart Tour است که حالا برای گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل‌های iOS و اندروید عرضه شده است. همین حالا می‌توانید ماریو کارت تور به رایگان را از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. با گیم‌نیوز همراه باشید.

ماریو کارت تور اولین بازی ماریو کارت برای موبایل محسوب می‌شود. محبوب‌ترین و پرطرفدارترین فرنچایز نینتندو یعنی ماریو شامل این بازی هم می‌شود و همان طور که از اسمش پیداست یک بازی کارتینگ با حضور ماریو را شاهد هستیم.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، این بازی در روز عرضه در اپ استور در میان چارت بازی‌های رایگان در رتبه‌ی نخست قرار گرفت.

نینتندو این بازی را «با شروع رایگان» می‌خواند، که یعنی دانلود و آغاز این بازی رایگان است اما برای ادامه باید بهایی را به صورت ماهانه بپردازید. خرده‌تراکنش‌هایی که انتقاداتی را هم به همراه داشته‌اند.

در همین خصوص..

برای بازی کردن با همه‌ی 30 راننده‌ی این بازی باید آن‌ها را در بازی آنلاک کنید. در بازی همچنین تعدادی مسیر واقعی وجود دارد، که در کنار مسیرهای معروف و محبوبی که در همین مجموعه ساخته شده‌اند قرار می‌گیرند. از جمله این مسیرهای خاطره‌انگیز می‌شود به جاده‌ی رنگین کمان و جزیره‌ی چوکو از بازی کنسول SNES اشاره کرد.

ماریو کارت تور برای دانلود رایگان است و البته پس از آن به صورت پرداخت درون‌برنامه‌ای از شما پول می‌گیرد. برای بازی کردن این بازی موبایل باید حساب کاربری نینتندو داشته باشید.

همین حالا می‌توانید با مراجعه به وبسایت نینتندو یک حساب کاربری برای خود بسازید. این کار هم رایگان است.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.