Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به‌روزرسانی جدید PUBG سیستم پیشروی جدید را به بازی می‌آورد

به‌روزرسانی جدید (4.3) بازی PUBG با حجم 6 گیگابایت به روی سرورهای این بازی برای کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفته و با خود مجموعه‌ای جدید از محتواهای مختلف را همراه ساخته‌است. بزرگترین نکته در این به‌روزرسانی، اضافه شدن Survival Mastery، سیستمی همراه برای Weapon Mastery است.

در حالی که سیستم Weapon Mastery، عملکرد هر بازیکن را با هر اسلحه می‌سنجد، در عوض سیستم Survival بر بسیاری از اقدامات بازیکن در طول یک دور بازی تمرکز دارد. مواردی از قبیل بهبودی فرد، فرود در نقاط کم‌خطر و ساکت، رانندگی در مسافت‌های طولانی، حمایت از هم‌تیمی‌ها و به طور کلی زنده ماندن، همگی ردیابی و بررسی می‌شوند.

این بدان معنی‌ست که هرکاری که از طرف شما در بازی سر بزند، اساساً برای شما مقداری XP به ارمغان آورده که در سیستم رتبه‌بندی جدیدی محاسبه شده و در کنار جوایز BP، بازیکن را به رتبه‌های مختلف می‌رساند. سقف این سیستم رتبه‌بندی به 500 واحد می‌رسد.

صفحه‌ای که پس‌از پایان مسابقه نمایش داده می‌شود نیز دچار تغییراتی شده و لیست‌هایی کامل‌تر از نمایش صرف تعداد کشتن‌ها را به نمایش گذاشته و حتی می‌توانید عملکرد هم‌تیمی خود را در مسابقات دونفره یا تیمی دنبال و آن را بررسی کنید.

در فهرست متحوای جدید بازی، یک شات‌گان جدید به نام DBS را تجربه خواهیم کرد. این شات‌گان دارای دو لوله(Double Barrel) است و در حال حاضر تنها به صورت airdrop در دسترس است. خشاب این اسلحه 14 گلوله را در خود جای می‌دهد و هر گلوله دارای برد 100 متر است. لازم به ذکر است تمامی سلاح‌های شات‌گان به طور کلی برای افزایش کارایی و همچنین بدون افزایش میزان خسارت (Damage) نوعی بالانس جدید را دریافت کرده‌اند.

از دیگر مواردی که به‌روزرسانی 4.3 با خود همراه ساخته، به کار بردن ترفندهای جدید در زمینه جلوه‌های صوتی، کاهش نویز در Red Zone و متعادل‌سازی مجدد دامنه‌‌‌‌‌ قدم برداشتن است. همچنین به هنگام سقوط بر روی سطوح با جنس‌های مختلف در ابتدای بازی، جلوه‌های صوتی جدیدی خواهید شنید.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند تغییراتی را در سبک بازی بازیکنان به وجود آورد، توانایی بهبود سلامتی در هنگام حرکت و بدون توقف است. شفاف‌تر شدن شمارنده مهمات و تگ‌های هم‌تیمی‌ها تجربه بازیکنان را بهبود خواهد بخشید.

افرادی که PUBG را بر روی کامپیوترهای شخصی اجرا می‌کنند، از همین لحظه به این به‌روزرسانی دسترسی دارند و کاربران این بازی بر روی کنسول‌ها نیز تنها دو هفته دیگر قادر به تجربه این بازی بتل رویال همراه با جدیدترین به‌روزرسانی خواهند بود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.