Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: گیم‌پلی بازی Project Resistance

بازی Project Resistance یک اسپین آف از رزیدنت اویل است که بر اساس بازی تیمی طراحی شده و حالا می‌توانیم ببینیم که بازی به چه صورت است.

Project Resistance اخیرا معرفی شده و آخرین عنوان از عناوین اسپین آف رزیدنت اویل است که معمولا بسیار بد هستند و باید دید آیا این بازی سنت شکنی می‌کند یا خیر؟ Capcom به نظر می‌رسد می‌خواهد همه چیز درست پیش برود. این بازی یک حالت داستانی نیز دارد که می‌توانید به صورت تک نفره بازی کنید.

بتا بازی ماه آینده آغاز می‌شود که به بازیکنان آن چه که در آینده قرار است تجربه کنند نشان می‌دهد. در همین حال امروز می‌توانیم نگاه داشته باشیم به یک مرحله کامل از این بازی که در آن یک نفر نقش Mastermind را بازی می‌کند که کار بازیکنان را سخت می‌کند و بقیه بازیکنان باید با همکاری با یکدیگر فرار کردند.

Mastermind می‌تواند زامبی‌ها را به سمت بازیکنان بفرستد و با استفاده از دوربین‌های امنیتی آن‌ها را زیر نظر داشته باشد در مقابل بازیکنان باید با کار تیمی راه را باز کنند و همچنین می‌توانند در محیط‌هایی دوربین‌ها را از بین ببرند تا دید Mastermind مختل شود.

باید در نظر داشته باشیم که بازی در مراحل اولیه ساخت است و این ویدیو چیزی از نسخه نهایی به ما نمی‌گوید اما بازخورد‌های این ویدیو اصلا خوب نبوده و خیلی‌ها معتقد هستند که بازی هیجان ندارد و طراحی UI آن بسیار زشت است.

بازی Project Resistance هنوز تاریخ انتشار ندارداما شما می‌توانید برای تجربه نسخه بتا بر روی ایکس باکس وان ثبت نام کنید.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.