Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شخصیت‌ها و آیتم‌های سریال واکینگ دد به PUBG موبایل اضافه می‌شوند

0

تیم سازنده‌ی بازی PUBG – پابجی (PlayerUnknown’s Battlegrounds) به مناسبت آغاز پخش فصل دهم سریال آخرالزمانی پربیننده و پرطرفدار «مردگان متحرک» – واکینگ دد (The Walking Dead) شخصیت‌ها و آیتم‌هایی (ادوات) از این سریال را به بازی PUBG موبایل اضافه کرده است.

اولین قسمت از فصل دهم سریال واکینگ دد حالا در تاریخ 1 اکتبر 2019 پخش شده است و همزمان شما می‌توانید در بازی‌های بتل رویال خود نیز با این سریال درگیر شوید.

اگر از بینندگان و طرفداران پرشمار این سریال باشید بعید است این شخصیت‌ها و آیتم‌ها را نشناسید، و اگر تا کنون سریال واکینگ دد شبکه‌ی AMC را تماشا نکرده‌اید، تا اوایل سال 2020 میلادی فرصت دارید که با «ریک»، «دریل»، «میشون» و «نیگان» بازی کنید.

موتور سیکلت نمادین دریل هم به بازی اضافه شده است و زمانی که می‌خواهید به منطقه‌ی امنی پناه ببرید و از فروپاشی جلوگیری کنید به کمک شما خواهد آمد.

همچنین کاتانای میشون و چوب بیسبال نیگان هم در این بازی در دسترس شما قرار خواهند گرفت. برای مواقعی که احساس می‌کنید تابه به اندازه‌ی کافی خطر آفرین نیست.

بازی PUBG حالا در راستای عقب نماندن از رقیب سنتی خود یعنی فورتنایت، در تلاش است تا با عناوین پرطرفدار کراس-اور داشته باشد و به نظر می‌رسد که سریال واکینگ دد برای این کار گزینه‌ی بسیار خوبی است.

شخصیت‌های خفن سریال و آیتم‌هایی که برای جنگیدن از آن‌ها استفاده می‌کنند بسیار مناسب بازی پابجی هستند و اگر شما این روزها پابجی موبایل بازی می‌کنید،‌ این فرصت را نباید از دست بدهید.

این شخصیت‌ها و آیتم‌ها هم‌اکنون در بازی در دسترس هستند. قسمت اول فصل دهم از سریال The Walking Dead نیز پخش شده و منتظر شما است تا آن را تماشا کنید.

نظر خود درباره‌ی بازی PUBG موبایل و سریال واکینگ دد شبکه‌ی AMC را در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع engadget

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.