Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کنترلرهای دوال شاک ۴ پلی استیشن حالا با دستگاه‌های اپل سازگارند

0

در پی به‌روزرسانی سیستم عامل اپل دارندگان کنسول‌‌ پلی استیشن 4 اکنون می‌توانند کنترلرهای دوال شاک 4 خود را به آی‌پد، آیفون و مک متصل کنند. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

صدها بازی با پشتیبانی از کنترلر اکنون در دستگاه‌های اپل قابل اجرا هستند، اما اپلیکیشن ریموت پلی (Remote Play) پلی‌استیشن 4 اکنون به شما این امکان را می‌دهد که بازی‌های پلی استیشن 4 را از طریق iOS 13، iPad OS و tv OS 13 اجرا کنید.

در آینده و تا پایان ماه اکتبر این امکان در سیستم عامل macOS Catalina نیز قابل دسترسی خواهد بود.

سونی در یک اطلاعیه در این باب، توضیح داده است:

ریموت پلی به اپلیکیشن ریموت پلی متصل به وای-فای، بازی همگام با این قابلیت، پلی‌استیشن 4 با ورژن نرم‌افزاری 6.5 یا بالاتر، آیفون 7، آی‌پد 6 یا نسل دوم آیپد با iOS 12.1 یا بالاتر و اتصال اینترنت پرسرعت نیاز دارد.

سونی همچنین گوشزد کرده که پلی استیشن 4 متصل به اینترنت از طریق کابل LAN نیز پیشنهاد می‌شود.

متاسفانه بسته به دستگاه اپل که از آن استفاده می‌کنید، برخی قابلیت‌های دوال شاک 4 قابل استفاده نیستند. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌شود به تاچ پد، سیستم ویبره، سنسور حرکتی و جک هدفون برای خروجی صدا اشاره کرد.

همچنین در برخی از موارد کاربران مجبورند از کلیدهای روی صفحه‌ی لمسی خود برای کاربردهایی از جمله کلید پلی استیشن (PS Button) کلید به‌اشتراک‌گذاری و گزینه‌ها استفاده کنند.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.