Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

درباره این هفته با موضوع «فمینیسم در سینما و تلویزیون» برگزار می‌شود

0

در ادامه رویدادهای مشترک گیم‌نیوز و پاسیو، این هفته‌ با هم در کافه پاسیو (اصفهان) به گفتگو در رویداد «درباره» با موضوع «فمینیسم در سینما و تلویزیون» خواهیم نشست. این رویداد روز جمعه (12 مهر) از ساعت هفت عصر (19:00) آغاز می‌شود و منتظریم تا با حضور گرم شما در جمعی صمیمی به انتقال تجربه و برداشت از مقوله‌ی فمینیسم در سینما و تلویزیون بنشینیم.

آخر هفته‌ی گذشته در کافه پاسیو با هم به بحث و تبادل نظر درباره سریال شارپ آبجکتس پرداختیم. در این جلسات بیشتر تمرکزمان بر روی دست یافتن به درکی عمیق‌تر از آثار هنری و سرگرمی با استفاده از نقطه نظرات مختلف است و همه‌ی شما به شرکت در این رویداد دعوت هستید.

در راستای جدی‌تر کردن مباحثات‌مان در نشست‌های «درباره» این هفته تصمیم گرفتیم که با نگاه به آثار فمینیستی ساخته شده در تاریخ سینما و مرور فیلم‌هایی چون Another Woman (وودی الن)، Taxi Driver (مارتین اسکورسیزی)، Thelma and Louise (ریدلی اسکات)، فیلم ایرانی «من» (سهیل بیرقی) و موج جدید فیلم‌سازی در امریکا و اضافه شدن قهرمانان زن به فیلم‌های ابرقهرمانی از جمله Captain Marvel و Avengers: Endgame و نیز سریال‌هایی چون The Handmaid’s Tale به گفتگو درباره‌ی فمینیسم و نقش زنان در سینما و تلویزیون و نیز استفاده از سیمای زن در آثار سرگرمی و هنری بپردازیم.

گیم‌نیوز و پاسیو با همکاری یکدیگر قصد دارند تا رویدادهای مشابه را برای موضوعات مختلف دیگر برگزار کنند و در هفته‌های آینده نیز پیرامون موضوعات دیگر رویدادهایی را برگزار خواهیم کرد که حضور شما قطعا می‌تواند مفید و دلگرم‌کننده باشد. برای حضور در این رویداد ثبت نام الزامی نیست اما برای اطمینان خاطر می‌توانید از طریق ایوند حضور خود در رویداد این هفته را ثبت کنید.

فمینیسم می‌تواند موضوع خوبی برای چند ساعت بحث و گفتگوی صمیمی در یک فضای آرام و دوستانه باشد. برای شرکت در این رویداد کافی است از ساعت 7 عصر در کافه پاسیو، واقع در خیابان چهارباغ عباسی، کوچه کازرونی حضور داشته باشید. منتظرتان هستیم.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.