Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی قیمت سرویس PlayStation Now را ۵۰ درصد کاهش داد

0

شرکت سونی قیمت سرویس PlayStation Now را کاهش داده است و در کنار آن، بازی‌های بزرگ بسیاری را برای بازه زمانی محدود به آن اضافه کرده است.

کاربران PlayStation Now از این پس می‌توانند اشتراک این سرویس را با مبلغی بسیار پایین‌تر از قبل خریداری کنند و در عین حال از تجربه بازی‌های بزرگ اضافه شده به آرشیو آن لذت ببرند.

در کنار کاهش 50 درصدی قیمت PlayStation Now، بازی‌های بزرگی نظیر GTA V ،God of War ،Infamous: Second Son و Uncharted 4 در بازه زمانی محدودی در دسترس مشترکین این سرویس خواهند بود.

کاربران PlayStation Now می‌توانند از تاریخ سه‌شنبه 9 مهر ماه 1398 (1 اکتبر 2019 میلادی) تا تاریخ پنج‌شنبه 12 دی ماه 1398 (2 ژانویه 2020 میلادی) به تجربه این چهار بازی بپردازند.

بنابر گفته سونی، هر ماه بازی‌های جدیدی برای زمانی محدودی به این سرویس اضافه خواهند شد.

به نظر می‌رسد که هدف شرکت سونی از کاهش 50 درصدی قیمت سرویس خود، رقابت با دیگر غول‌های این بخش است. در حال حاضر سرویس ایکس‌باکس گیم پس شرکت مایکروسافت با قیمت 9.99 دلار در دسترس است. با توجه به این موضوع، شرکت سونی با کاهش قیمت PlayStation Now از 19.99 دلار به 9.99، در تلاش است تا از رقیب سنتی خود عقب نماند.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.