Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های Dishonored 2 و Fallout: New Vegas این ماه در گیم‌پس مایکروسافت

0

مایکروسافت چند روزی است که بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) خود برای ماه اکتبر 2019 را اعلام کرده و در میان عناوینی که به این سرویس اضافه می‌شوند بازی‌های خوب و قابل توجهی از جمله Dishonored 2 و Fallout: New Vegas دیده می‌شوند.

شش عنوان جدید در ماه اکتبر به سرویس ایکس باکس گیم‌پس اضافه می‌شوند.

امروز (3 اکتبر – 11 مهر) اولین بازی یعنی Dishonored 2 به این سرویس اضافه می‌شود که عنوان بهینه شده‌ای برای کنسول قوی‌تر مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس است.

هفته‌ی آینده (11 اکتبر – 19 مهر) بازی بعدی Yooka Laylee و نیز عنوان بهینه شده برای ایکس باکس وان ایکس دیگری یعنی World War Z به این سرویس اضافه می‌شوند.

عناوین همگام نسل قبلی این ماه یعنی Fallout: New Vegas و بازی Panzer Dragoon Orta نیز 17 اکتبر یعنی 25 مهر از راه می‌رسند.

همزمان با عرضه‌ی جهانی بازی Felix the Reaper ساخته‌ی استودیوی Deadalic نیز در همان روز به سرویس مایکروسافت افزوده می‌شود. این بازی یک ادونچر معمایی سه بعدی است که در آن شما باید با تغییر سایه‌ها معماها را حل کنید و به ماجراجویی بپردازید.

این بازی درباره‌ی «رقص، آدم‌های در شرف مرگ، و عشق خطرناک» است. و با توجه به استودیوی سازنده‌اش باید گفت که احتمالا عنوان جالب توجهی در انتظار ما خواهد بود.

دیگر بازی‌هایی که قرار است در ماه اکتبر به سرویس گیم‌پس مایکروسافت اضافه شوند در آینده رونمایی خواهند شد.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.