Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چگونه Destiny 2: Shadowkeep را آغاز کنیم – با بخش داستانی شروع کنید

0

پس از ماه‌ها انتظار و یک تاخیر ناراحت‌کننده بالاخره Desinty 2: Shadowkeep منتشر شد و می‌توانید در محیط قمری جدید با «اریس مورن» در ماه ملاقات کنید.

چگونه Destiny 2: Shadowkeep را آغاز کنیم

برخلاف اکثر بسته‌های گسترش دهنده‌ی قابل دانلود بازی Destiny 2: Shadowkeep نیازی به نصب جداگانه ندارد. به محض این‌که بازی را خریداری کنید به آن دسترسی خواهید داشت.

تنها کاری که لازم است انجام دهید، به‌روزرسانی بازی دستینی 2 به صورت معمول است. بدین ترتیب بازی جدید در کنسول یا پی‌سی شما آماده‌ی دانلود خواهد بود.

در کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانید روی آیکون بازی Destiny 2 کلید آپشنز (Options) را بزنید و گزینه‌ی Check for Update را انتخاب کنید و دیتای مورد نیاز خود را دانلود کنید. همین پروسه را می‌توانید در ایکس باکس وان و استیم تکرار کنید.

زمانی که به بازی وارد شوید، طبق گفته‌ی بانجی ممکن است در وارد شدن به آن دچار مشکلاتی بشوید، برای حل این مشکلات راه‌کار زیر را دنبال کنید:

  • منوی «مقصدها» (Destinations)‌ را باز کنید و سمت راست The Moon را انتخاب کنید.
  • وقتی گزینه‌ی The Moon را انتخاب کنید به صورت خودکار یک مرحله‌ی جدید برای شما آغاز می‌شود که A Mysterious Disturbance نام دارد.
  • بعد از دسترسی به بازی میان‌پرده‌ی ابتدایی آن را خواهید دید.

حالا که Destiny 2: Shadowkeep را آغاز کرده‌اید می‌توانید از همه‌ی امکانات جذاب آن استفاده کنید. Armor 2.0 بازسازی شده و سیستم مادهای جدید، از جمله امکانات آن هستند.

آرتیفکت‌های چرخان فصلی مثل The Eye of the Gatelord همزمان با پیشروی شما در بازی مادهای قدرتمندی را برای شما آزاد می‌کنند.

با انجام دادن فعالیت‌های جدید (activities) با نام Nightmare Hunts می‌توانید Nightmare Essence ها را جمع‌آوری کنید، تا Lectern of Enchantment را روشن کنید.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.