Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱۰ سوال مهم که پایان سریال بریکینگ بد پاسخ نداد

1

سال 2013 بود که قسمت پایانی سریال بریکینگ بد منتشر شد؛ سریالی که از نظر بسیاری از منتقدین شایسته لقب بهترین سریال تاریخ است. جمع‌بندی بریکینگ بد فوق‌العاده بود و توانست تا به نحوی قابل قبول داستان هر یک از شخصیت‌های خود را به سرانجامی برساند. با این حال این بدان معنا نیست که پایان سریال به تمام سوالات ما جواب داده است؛ حال با توجه به معرفی غیرمنتظره پروژه سینمایی بریکینگ بد، انتظار می‌رود تا جواب برخی از سوالات مهم طرفداران داده شود. بنابراین در این مقاله سعی داریم تا به طرح “10 سوال مهم که پایان سریال بریکینگ بد پاسخ نداد”،بپردازیم. با گیم‌‎نیوز همراه باشید.

گرچه Better Call Saul، اسپین آف سریال بریکینگ بد در حال پاسخ دادن به برخی از سوالات مد نظر طرفداران  است ولی با توجه به تمرکز اصلی این سریال روی شخصیت ساول گودمن، ممکن است که به برخی از سوالات کلی‌تر جهان بریکینگ بد هیچ‌گاه پاسخ داده نشود.

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که El Camino: A Breaking Bad Movie بهترین شانس ما برای یافتن پاسخی به مهم‌ترین سوالات طرفداران است. در ادامه با ما و طرح 10 سوال مهم از سریال بریکینگ بد همراه باشید.

1. بقیه پول والتر وایت کجاست؟

در قسمت پایانی بریکینگ بد متوجه شدیم که جک، عموی نئونازیسم تاد، بخش قابل توجهی از پول والتر را دزدیده و آن را در جایی مخفی کرده است. با این حال پیش از اینکه جک فرصت حرف زدن پیدا کند، والتر او را می‌کشد. ممکن است که جسی پینکمن در زمان اسارت خود صحبت‌های جک در این خصوص را شنیده باشد و در El Camino برای پیدا کردن پول‌های گم‌‌شده اقدام کند.

2. چه بر سر جسی آمد؟

10 سوال مهم سریال بریکینگ بد

در قسمت پایانی بریکینگ بد، جسی با سوار شدن بر اتومبیلی در افق محو شد! ما می‌دانیم که جسی هنوز هم تحت تعقیب پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد. بنابراین می‌توان مطمئن بود که پس از قسمت پایانی سریال، او هیچ‌گاه امکان فرصت بازگشت به زندگی عادی را پیدا نکرده است. حال با توجه به اینکه تمرکز اصلی El Camino بر جسی است، باید دید که آیا این شخصیت بالاخره به آرامشی که سزاوار آن است می‌رسد یا خیر.

3. بروک، فرزند آندریا کجاست؟

آندریا دوست دختر جسی است که روابط عاطفی در میان آن‌‌ها در حال شکل گرفتن بود. با این حال رابطه‌ی آن‌ها به سرانجام روشنی نرسید و در فصل پنجم جسی نگون بخت شاهد قتل آندریا به دست تاد بود. می‌دانیم که آندریا فرزند پسری به نام بروک داشت. با این حال پس از مرگ آندریا، سریال بریکینگ بد پاسخ روشنی از سرنوشت این پسر بچه به طرفداران نداده است. حال با توجه به رابطه خوب بروک و جسی، باید دید که آیا در El Camino شاهد مشخص شدن سرنوشت این شخصیت خواهیم بود یا خیر.

4. آیا گرچن و الیوت به قولشان عمل کردند؟

10 سوال مهم سریال بریکینگ بد

در قسمت پایانی سریال بریکینگ بد دیدیم که والتر وایت با رفتن به خانه گرچن و الیوت، این دو دوست قدیمی خود را تهدید کرد که باید پول‌‎های باقی مانده از ثروتش را به والتر جونیور دهند تا او بتواند زندگی بهتری برای خود و خانواده‌اش بسازد. حال باید دید که آیا پس از مرگ والتر، این دو خود را پای‌بند به انجام این کار می‌دانند یا خیر.

5. چه بر سر پیت لاغر مردنی و بجر آمده است؟

این دو شخصیت در قسمت پایانی سریال حضور کوتاهی داشتند و به والت برای پیدا کردن جسی کمک کردند. حال با توجه به تایید حضور آن‌ها در El Camino، باید منتظر ماند و دید که زندگی چه سوپرازهایی برای این دو تدارک دیده است.

6. آیا لیدیا مرده است؟

10 سوال مهم سریال بریکینگ بد

لیدیا منبع اصلی والتر وایت و گاس فرینگ برای تهیه متیل آمین برای ساخت شیشه بود. می‌دانیم که والت به وسیله ماده‌ای کشنده به نام رایسین او را مسموم کرد. رایسین یک ماده بسیار خطرناک است که فرد را از پای درمی‌آورد و به نوعی استفاده از این ماده به معنای مرگ حتمی است. با این حال به نظر می‌رسد که اثرگذاری این ماده کمی زمان‌بر است. با توجه به این موضوع، ممکن است که لیدیا پیش از مرگ خود ویدئویی ضبط کرده باشد که از رازهای جدیدی پرده بردارد.

7. آیا کار تولید و عرضه شیشه آبی هنوز هم ادامه دارد؟

شیشه آبی رنگ محصول منحصر به فرد والتر وایت است. با این حال حتی پس از دست کشیدن وایت از تولید این ماده مخدر، آزمایشگاه‌‌هایی توسط جک اداره می‌شد که به کار تولید شیشه آبی ادامه می‌دادند. درواقع جک شخصیت نگون بخت جسی را مجبور کرده بود تا به تولید این محصول ادامه دهد. حال با توجه به مرگ جک در قسمت پایانی، باید دید که آیا هنوز هم آزمایشگاه‌هایی برای تولید این ماده وجود دارند یا خیر. در صورت تولید دوباره شیشه آبی، جسی به عنوان مضنون اصلی شناخته می‌شود و دردسرهای او دو چندان خواهد شد.

8. آیا اسکایلر توانست تا از پیگرد قانونی قسر در برود؟

10 سوال مهم سریال بریکینگ بد

در قسمت پایانی بریکینگ بد، والتر وایت اطلاعاتی در مورد محل دفن هنک و استیو به او داد تا بلکه اسکایلر بتواند از این اطلاعات در دادخواهی خود استفاده کند. پس از آن والتر گفت که تمام این کارها را تنها چون از انجام آن‌ها لذت می‌برده و باعث می‌شده تا احساس سرزندگی کند، انجام داده است. در هر صورت باید دید که آیا اسکایلر در El Camino حضور دارد یا خیر.

9. چه بر سر مری آمد؟

آخرین سکانس مری در سریال بریکینگ بد مربوط به زمانی می‌شود که مری با اسکایلر تماس می‌گیرد و به او در مورد بازگشت والتر وایت به شهر هشدار می‌دهد. حال ممکن است تا اسکایلر از اطلاعات به دست آمده از والتر استفاده کند و محل دفن هنک را به مری نشان دهد. با انجام این کار ممکن است که مری والتر را دلیل اصلی مرگ هنک بداند.

10. آیا ممکن است که والتر وایت زنده بماند؟

10 سوال مهم سریال بریکینگ بد

در سکانس پایانی بریکینگ بد دیدیم که شخصیت نمادین والتر وایت بر زمین افتاده و احتمالا برای همیشه از این دنیا رفته است. مردمک‌های چشم والتر به وضوح نشان‌گر مرگ او بودند. با این حال این امکان وجود دارد که والتر وایت پس از رسیدن نیروهای پلیس و اورژانس احیا شده باشد. تصور کنید که فیلمی از جهان بریکینگ بد ساخته شود که در آن هایزنبرگ در زندان به فرمان‌روایی خود ادامه می‌دهد! آیا زیبا نیست؟

El Camino: A Breaking Bad Movie در تاریخ جمعه 19 مهر ماه 1398 (11 اکتبر 2019 میلادی) از طریق شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. البته این فیلم به صورت محدود در سینماها به نمایش درمی‌آید.

منبع Gamespot
1 نظر
  1. Ahmad می‌گوید

    آیا سریال ادامه دارد چون خیلی چیزا هست که روشن نشده و بنظر من باید ادامه داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.