Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Red Dead Redemption 2 رسما تایید شد

0

بالاخره پس از یک سال انتظار و گمانه‌زنی، نسخه رایانه‌های شخصی بازی Red Dead Redemption 2 رسما تایید شد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

ساعتی پیش شرکت راکستار با انتشار خبری رسما از عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی زیبای Red Dead Redemption 2 خبر داد. این بازی در تاریخ سه‌شنبه 14 آبان ماه 1398 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت راکستار، نسخه پی‌سی بازی Red Dead Redemption 2 بهبودهای بسیاری به خود دیده است؛ از جمله این بهبودها می‌توان به محتوای داستانی جدید، گرافیک و نرخ فریم بهتر اشاره کرد.

شما می‌توانید از تاریخ چهارشنبه 1 آبان ماه 1398 (23 اکتبر 2019 میلادی) نسبت به پیش خرید این بازی از طریق فروشگاه‌های مختلف اقدام کنید. لازم به ذکر است که نسخه استیم بازی Red Dead Redemption 2 با تاخیر عرضه می‌شود و از ماه دسامبر برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

از زمان انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برای کنسول‌های نسل هشتم، دارندگان رایانه‌های شخصی مشتاقانه منتظر این بازی بوده‌اند. حال پس از گذشت یک سال، شرکت راکستار صدای طرفداران را شنیده و قصد دارد تا یک ماه دیگر دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی را به دنیای پر هرج و مرج غرب وحشی ببرد.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.