Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

زامبی‌ها به مناسبت هالووین به Apex Legends می‌آیند

0

به تازگی اطلاعات جدیدی لو رفته است که نشان می‌دهند استودیوی ریسپاون قصد دارد تا به مناسب هالووین، رویداد جدیدی به Apex Legends اضافه کند. برای مطالعه جزئیات این خبر در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

این اطلاعات توسط یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Shrugtal منتشر شده است؛ بنابر این اطلاعات به مناسبت هالووین، بازی‌بازان Apex Legends به رویداد جدیدی دسترسی خواهند داشت. این رویداد جدید Fight or Fright نام دارد که در کنار اضافه کردن محتوای جدید، زامبی‌ها را به دنیای Apex Legends می‌آورد.

البته این تمام ماجرا نیست و به مناسبت هالووین، نقشه Kings Canyon ظاهری متناسب با حال و هوای این فصل به خود می‌گیرد تا با اضافه شدن زامبی‌ها تجربه‌ای هیجان‌انگیز را به ارمغان آورد.

همچنین بنابر گفته این منبع، شخصیت جدید بازی Revenant نام دارد که در آینده‌ای نزدیک استودیوی ریسپاون جزئیات تازه‌ای از آن منتشر می‌کند.

به تازگی فصل سوم بازی Apex Legends با اضافه کردن یک شخصیت و نقشه جدید کار خود را آغاز کرده است. این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع Gamesradar

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.