Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رییس پلی‌استیشن درباره PS5: رسیدن به رکورد موفقیت فعلی سخت خواهد بود

0

در حالی که پلی‌استیشن 5 نزدیک‌تر از گذشته می‌شود باید از سونی پرسید آیا آن‌ها می‌توانند پیشتازی خود در بازار را حفظ کنند یا خیر؟ البته شاید پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد اما باید بدانیم که سونی هم این نگرانی را دارد. رییس پلی‌استیشن در مصاحبه‌ای با Wired عنوان کرده تنها چیزی که انرژی من را بیشتر می‌کند عدم خوشبینی به آینده است.

این حرف‌های جیم رایان را کم و بیش می‌توان در تاریخ کنسول‌ها دید. سونی در زمان تغییر نسل از پلی‌استیشن به پلی‌استیشن 2 رقیبی نداشت و آن‌ها یک تنه دو نسل را در دست داشتند بعد از آن Wii فروش بیشتری نسبت به ایکس باکس 360 و پلی‌استیشن 3 داشت اما خب Wii U نتوانست موفقیت گذشته را در برابر ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 تکرار کند. این بالا و پایین‌ها همیشه رقابت را در بازار فروش داغ نگه داشته است. البته قطعا جیم رایان بدش نمی‌آید باز هم در بازار نسل بعدی در فروش پلی‌استیشن حرف اول را بزند.

جیم رایان در مورد برنامه‌های این شرکت برای کنسول آینده خود چیز خاصی بیان نکرده اما از نگاه جدیدی که آن‌ها به PlayStation Now گفته و به این موضوع اعتراف کرده که سونی قدم‌های اشتباه زیادی برداشته و درس‌های زیادی در 5 سال گذشته درباره‌ی سرویس PlayStation Now گرفته است. از مشکلات این سرویس می‌توان به قیمت بالای آن و بازی‌های کمی که داشت اشاره کرد اما حالا با کاهش قیمت و اضافه شدن بازی‌هایی مثل GTA V این سرویس سر زبان‌ها افتاده است.

در بین تمام سرویس‌های استریمی موجود فقط PlayStation Now بازی GTA V را دارد و این بازی برگ برنده‌ای برای سونی خواهد بود.

 

منبع Gamesradar

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.