Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تام هالند به بازگشت اسپایدرمن به دنیای سینمایی مارول بعد از عدم توافق با سونی کمک کرد

0

«تام هالند» (Tom Holland) را شاید بتوان غمگین‌ترین فرد پس از خبر جدایی اسپایدرمن از مارول دانست، اما کسی انتظار آن را نداشت که بعد از مدت کوتاهی اسپایدرمن به مارول برگردد. حال مشخص شده که این بازیگر نوجوان نقش زیادی در این اتفاق داشته است.

داستان‌های داخلی قرارداد سونی و مارول بر سر اسپایدرمن به تازگی منتشر شده‌اند و شاید جذاب‌ترین آن‌ها تلاش تام هالند برای احیای قراردادی است که به گفته‌ی هردو طرف ” صد در صد مرده” بود. تام هالند حتی برای جلو بردن کارها با Tom Rothman که یکی از مدیران بخش سینمایی سونی است گفت‌ و گو کرده و حتی شکه کننده تر از آن دیدار او با مدیرعامل دیزنی، یعنی « باب ایگر» است.

هنوز جزئیاتی از اینکه تام هالند دقیقا به هردو طرف چه گفته بیان نشده، اما می‌دانیم که سخنان او تاثیرگذار بوده اند و باعث برگشتن اسپایدرمن به استدیوی مارول شده‌اند. اقای «کوین فیگ» نیز مدتی پیش طی یک نشست اعلام کرد که بسیار از بازگشت اسپایدرمن به دنیای سینمایی مارول خشنود است :

من بسیار خوشحالم که سفر اسپایدرمن در استدیو مارول ادامه دار خواهد بود. تمامی ما در استدیو مارول بسیارهیجان زده هستیم تا برروی نسخه‌ی بعدی آن کارکنیم و هرچه زودتر آن را به شما نشان دهیم. اسپایدرمن یک عنوان بسیار بزرگ است، زیرا مخاطب‌ها را از کوچک تا بزرگ عاشقش هستند و همین باعث شده تا این سری به یکی از ابرقدرت‌های سینمای امروز بدل شود، پس تعجب نمی‌کنم اگر روزی سونی دست به ساختن اسپایدرمنی به سبک خودش بزند، باید ببینیم که آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

هنوز هیچ خبری تایید شده‌ایی از قسمت بعدی اسپایدرمن منتشر شده و نمی‌دانیم که قرار است در چه سالی اکران شود، اما مهم این است که اسپایدرمن در کنار مارول می تواند به فروش موفق خود در فیلم‌های آینده ادامه دهد و این به معنی ساختن چیزی است که طرفداران می‌خواهند.

منبع gamesradar

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.