Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی مستقل Return of the Obra Din برای کنسول‌ها عرضه می‌شود

0

سال گذشته بود که بازی Return of the Obra Din برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک منتشر شد. حال پس از گذشت تقریبا 12 ماه زمان آن فرا رسیده است تا دارندگان کنسول‌های نسل هشتم هم از ماجراجویی در دنیای Return of the Obra Din لذت ببرند. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

به تازگی لوکاس پاپ، سازنده خلاق Return of the Obra Din با انتشار توییتی از عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم خبر داد. بر این اساس بازی مستقل Return of the Obra Din در تاریخ جمعه 26 مهر ماه 1398 (18 اکتبر 2019 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شما وظیفه دارید تا در نقش یک کاراگاه پرده از راز ناپدید شدن تمام سرنشینان Obra Din در سال 1800 پرده بردارید. برای انجام این کار ساعت منحصر به فردی در اختیار شما قرار می‌گیرد که زمان دقیق ناپدید شدن و مرگ هر یک از سرنشینان را نشان می‌دهد.

منبع Engadget

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.