Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Fortnite: Chapter 2 رسما معرفی شد

در طول چند روز گذشته شرکت اپیک گیمز توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود. با پایان فصل دهم فورتنایت، این بازی از دسترس خارج شد و سیاه‌چاله‌ای جای نقشه آن را گرفت. حال بالاخره شرکت اپیک گیمز با انتشار یک تریلر جدید، مهر تاییدی بر تمام شایعات زد و از Fortnite: Chapter 2 رسما رونمایی کرد.

چند روز پیش بود که شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌‌داد شرکت اپیک گیمز قصد دارد تا به‌زودی از نسخه جدید بازی بتل رویال محبوب فورتنایت رونمایی کند. حال این شرکت رسما با انتشار تریلری این موضوع را تایید کرده است.

به نقل از وب‌سایت گیمینگ‌بولت، Fortnite: Chapter 2 به نوعی دنباله‌ای مستقیم بر نسخه اورجینال فورتنایت است که جلوه‌های بصری آن بهبود‌های بسیاری به خود دیده است. در چپتر دوم شاهد نقشه‌ای جدید خواهیم بود که از 13 بخش مختلف تشکیل شده است. علاوه بر این، فورتنایت بخش اعظمی از تمرکز خود را روی نبردهای دریایی قرار داده است. به این ترتیب در Fortnite: Chapter 2 امکان ماهیگیری، شنا کردن و به دست گرفتن کنترل قایق‌های مختلفی وجود دارد.

علاوه بر موارد بالا، شرکت اپیک گیمز با معرفی Fortnite: Chapter 2، از بتل پس فصل اول آن هم رونمایی کرده است. این بتل پس بر مبنای یک سیستم جدید امتیازدهی طراحی شده است و درواقع قرار است تا تجربه‌ای کاملا جدید را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

در پایان می‌توانید به مشاهده تریلر رسمی چپتر دوم فورتنایت و بتل پس آن بپردازید.

منبع Gamingbolt

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.