Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که لازم است درباره اپیزود دوم The Division 2 بدانید

0

سرور‌های بازی The Division 2 هم اکنون تا زمان انتشار اپیزود دوم خاموش هستند. این سرور‌ها با آپدیت شماره شش بازی پس از سه ساعت دوباره شروع به کار خواهند کرد. این آپدیت اپیزود دوم از بخش داستانی بازی به نام Pentagon the Last Castle است که شامل سه ماموریت در نقاط مختلف پنتاگون است. تمامی این ماموریت‌ها برای دارندگان Year one pass باز خواهد بود و در تاریخ 22 اکتبر برای همگان آزاد می‌شود. دارندگان Year one pass دو ماموریت فرعی اضافه نیز خواهند داشت.

یک قابلیت جدید برای بازیکنان به نام The Technician وجود خواهد داشت که به آن‌ها موشک‌اندازی می‌دهد که می‌تواند دشمنان را تحت فشار شدیدی قرار دهد. این البته یک قابلیت حمایتی در درخت مهارت بازی خواهد بود و برای دارندگان Year one pass به محض انتشار در دسترس است اما بقیه برای باز کردنش باید یکسری چالش را انجام دهند.

Kenly College که در آپدیت قبلی اضافه شده بود در این آپدیت نیز با سیستمی جدید حضور خواهد داشت و آن را می‌توانید با درجه سختی بالاتر تکرار کنید تا ایتم‌های بهتری کسب کنید. همچنین Black Tusk نقاط جدیدی در بازی را تصرف کرده‌اند که شامل Camp White Oak و Manning National Zoo می‌شود.

همانطور که انتظار می‌رود می‌توانیم منتظر لوت‌ها و ایتم‌های جدیدی در بازی نیز باشیم. رابط کاربری نیز دستخوش تغییراتی شده و تعداد وسایلی که می‌توانید جمع کنید به 300 رسیده است.

بازی The Division 2 در تاریخ 15 مارس سال 2019 منتشر شده است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.