Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سایبرپانک ۲۰۷۷ احتمالا برای سوییچ عرضه نخواهد شد

0

به نظر می‌رسد که استودیوی سی‌دی پراجکت رد برنامه‌ای برای عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی سایبرپانک 2077 ندارد.

حال که بازی تحسین شده The Witcher 3 برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است، طرفداران مشتاقانه منتظر شنیدن تایید پروژه بعدی استودیوی با استعداد سی‌دی پراجکت رد برای کنسول دستی شرکت نینتندو هستند.

اخیرا در جریان رویداد PAX Australia، وب‌سایت گیم‌اسپات موفق شده است تا در مصاحبه‌ای با جان مامیس، مدیر شعبه کراکوف استودیوی سی‌دی پراجکت رد به صحبت در مورد بازی سایبرپانک و احتمال عرضه آن برای کنسول نینتندو سوییچ بپردازند.

چه کسی فکرش را می‌کرد که پورت یک بازی مانند ویچر 3 برای سوییچ امکان‌پذیر باشد؟ بنابراین چه کسی می‌‌‌‍‌داند. من فکر می‌کنم که در آینده می‌بینیم که آیا عرضه سایبرپانک 2077 برای سوییچ امکان‌پذیر است یا خیر. با این حال احتمالا امکان آن وجود نداشته باشد.

با توجه به گفته‌های مامیس، زمانی عرضه ویچر 3 برای نینتندو سوییچ یک رویا بود که بسیاری گمان می‌کردند که هیچ‌گاه به واقعیت نمی‌پیوندد. با این حال به نظر می‌رسد که عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی سایبرپانک 2077 کاری دشوار باشد. گرچه هیچ چیز غیرممکن نیست و باید دید که آیا پس از عرضه بازی، سی‌دی پراجکت رد برنامه‌ای برای عرضه این بازی برای علاقه‌مندان به کنسول نینتندو سوییچ دارد یا خیر.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنج‌شنبه 28 فروردین ماه 1399 (16 آوریل 2020 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.