Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار بازی پین‌بال Ghostbusters برای اندروید

«گوست‌باسترز» (Ghostbusters) از آن دست بازی‌هایی است که در هر زمان از سال بازی کردن آن لذت خاص خود را دارد و می‌تواند بازیکن را حسابی سرگرم خود کند. اما با آمدن هالووین جذابیت این فرنچایز دوچندان می‌شود. حالا بازی پین‌بال Ghostbusters برای اندروید منتشر شده و می‌توانید آن را دانلود کنید.

استودیو Farsight با خرید حق انتشار بازی، بازی Ghostbusters Pinball اندروید را تولید کرده که اکنون از گوگل پلی به صورت رایگان قابل دانلود است. البته پس از تست‌هایی که توسط اعضای تحریریه‌ی همین سایت روی بازی انجام شد، بازی در مراحل نصب و اجرا دارای ایراداتی بود که سریعا نیز به سازندگان گزارش شد.

بازی Ghostbusters Pinball اندروید بازی Ghostbusters Pinball

این بازی دارای افکت‌های سه بعدی زیبا، تعداد زیادی موسیقی و بک گراندهای متناسب با شرایط بازی و کاراکتر‌های مختلف است. بله، البته سه کارکتر محبوب و معروف گوست‌باسترها در این بازی حضور دارند: پیتر، ری و وینستون. این بازی دارای سه استیج مختلف است که یکی مربوط به خود شهر، دیگری به مترو و در نهایت پشت‌بام‌ها می‌شود.

همانند همه‌ی دیگر بازی‌های پین‌بال موجود، این بازی نیز در هر مرحله دارای جوایز خاصی است که توسط بازیکن قابل اکتساب هستند.

این بازی به صورت رایگان عرضه شده و می‌توانید آن را برای دستگاه‌های اندروید دانلود کنید.

منبع droidgamers

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.