Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱۴ بازی برتر تیراندازی سال ۲۰۱۴ در اندروید، iOS و ویندوز فون! + دانلود

3

با پیشرفت تکنولوژی گوشی‌های هوشمند در سال 2014 و عرضه پردازنده‌های گرافیکی قوی مانند تراشه‌های Imagination Tech PowerVR در آی‌پد ایر2 و آیفون 6 و یا تگرا K1 با گرافیک کپلر در نکسوس 9 و یا حتی Adreno 420، هیچ چیز جلودار طرفداران بازی‌های رایانه‌ای این بار بر روی گوشی‌های هوشمند نخواهد بود.

 با این اوصاف شناخت بهترین بازی‌های اول‌شخص و سوم‌شخص در سبک تیراندازی برای سیستم‌عامل‌های مطرح مانند اندروید، IOS و ویندوزفون خالی از لطف نیست. با توجه به وجود میلیون‌ها برنامه و بازی، انتخاب چند مورد محدود از میان آن‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد اما در زیر 14 بازی در این سبک که به صورت اول شخص و یا سوم‌شخص هستند را معرفی خواهیم کرد.

Modern Combat 5: Blackout

نسل پنجم بازی Modern Combat در سبک بازی‌های تیراندازی اول شخص از نظر گرافیکی بازهم نسبت به گذشته ارتقا یافته است. حالت یک‌نفره برپایه داستان بازی و همچنین گزینه‌های موجود برای بازی چندنفره با جوخه‌ای از بازیکنان مختلف در جنگ باعث شده این بازی جذاب و پرکشش به نظر برسد.

Modern-Combat-5-Blackout-for-iPhone-iPad-and-Android

مدرن کامبت، 4 کلاس بازی مختلف را در اختیار شما قرارداده که با نام‌های Assault,Heavy,Recon و Sniper در بازی از آن‌ها یاد می‌شود. انتخاب هریک از این کلاس‌ها مشخص‌کننده روش بازی شماست و هرچه بیشتر در بازی پیش بروید، قابلیت‌های بیشتری برای بهبود مهارت‌هایتان دریافت خواهید کرد.

Modern-Combat-5-Blackout-for-iPhone-iPad-and-Android2

حالت بازی تک‌نفره از زمان مدرن کامبت 4 تغییرات مثبت زیادی داشته و شما را از ونیز تا توکیو به محیط‌های مختلفی می‌برد. خلاقیت در گیم‌پلی بازی موج می‌زند واین نکته را می‌توانید از مراحل مختلف بازی که شما در آن‌ها به حفاظت از افراد می‌پردازید تا انیمیشن‌های سینمایی که در آن‌ها قهرمان شما بدل‌کاری‌های مختلفی انجام می‌دهد و حتی تیراندازی از داخل بالگرد مشاهده کنید.

این بازی مملو از هیجان است. در حالت چندنفره این هیجانات به اوج می‌رسد. می‌توانید با تشکیل تیمی به گفتگو در حین بازی بپردازید و با تعامل و زیرنظر یک رهبر، به انجام بازی بپردازید.

دانلود برای اندروید/ ویندوزفون/ iOS

 Bioshock

این بازی ابتدا در سال 2007 برای رایانه‌های شخصی عرضه شد اما در نسخه موبایلی آن شاهد مجموعه‌ای مشابه هستیم. جدا از کاهش جزئیات گرافیکی، دیگر مشخصه‌ها مانند داستان بازی، مشخصه‌های فیزیکی، مراحل و صدای بازی همانند نسخه رایانه‌ای این بازی است.

Bioshock

توسعه‌دهندگان این بازی قیمت بالایی را برای آن در نظرگرفته‌اند اما نکته مثبت آنستکه دیگر درگیر خریدهای درون برنامه‌ای نخواهید شد.

Bioshock2

این بازی حول داستان Jack شخصی که با توجه به نجات از یک کشتی آسیب‌دیده در میان اقیانوس به شهری در زیر دریا می‌رسد شکل گرفته است. در داخل بازی می‌توانید از انواع مختلف سلاح‌ها بهره ببرید تا نهایتا Andrew Ryan، رهبر این شهر اسرارآمیز را بیابید.

دانلود برای iOS/ اندروید

Deus Ex: The Fall

این بازی ابتدا در سال 2013 برای سیستم‌عامل IOS عرضه شد. در جهانی مشابه آنچه در Deus Ex: Human Revolution بازی رایانه‌ای که در سال 2011 به بازار عرضه شد می‌توانید به استفاده از این بازی زیبا مبادرت ورزید.

Deus-Ex-The-Fall-is-now-live-on-Apple-App-Store

این بازی داستان Ben Saxon یک بازنشسته ارتش را بیان می‌کند که در تلاش است جهان را از تحریب به وسیله گروهی که در حال آزمایش یک داروی خطرناک بر روی مردم هستند نجات دهد.

Deus-Ex-The-Fall-is-now-live-on-Apple-App-Store2

Deus Ex: The Fall از قابلیت‌های گرافیکی چشم‌گیر، کنترلرهای خلاقانه و گیم‌پلی چندین و چندساعته بهره می‌برد.

دانلود برای اندروید/ iOS

Call of Duty: Strike Team

در این بازی تاکتیکی نباید هم‌تیمی‌های جوخه خود را تنها بگذارید. برای اولین بار، این بازی با گیم‌پلی زیبا و استراتژی‌های زیبا برای گوشی‌های هوشمند آماده شده است.

Call-of-Duty-Strike-Team

Call-of-Duty-Strike-Team2

دانلود برای اندروید / iOS

Dead Trigger 2

همان‌طور که در نسخه اول بازی شاهد بودیم، Dead Trigger 2 به گونه‌ای است که در آن کاربر باید با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف از موج گسترده زامبی‌های گرسنه و خشمگین رهایی یابد البته این‌بار در میان تمام همهمه‌ها تنها نخواهید بود.

Dead-Trigger-2.jpg

دقیقا به همین دلیل، Dead Trigger 2 بر روی بازی چندنفره تمرکز یافته است و تلاش همه بازیکن‌ها در جای خود موثر خواهند بود. قابلیت‌های گرافیکی این بازی نیز ستودنی است و می‌توانید عکس‌العمل آب جاری بر روی زمین، فضای سبز زنده و حتی ساختمان‌های نزدیک به حقیقت را مشاهده کنید.

Dead-Trigger-2.jpg2

مراحل بازی نیز گسترده‌تر شده‌اند و همین باعث می‌شود کاربر با فراغ بال بتواند به جستجوی بیشتر در بازی و یافتن مکان‌هایی برای مخفی‌شدن اقدام کند.

دانلود برای اندروید / iOS

Republique

این بازی از نوع بازی‌های خاص و در رده جستجویی، مکاشفه‌ای است. کنترل‌های غیرمتعارف و هوشمندانه شما باعث خواهد شد بتوانید دوربین، گوشی‌ها و دیگر وسایل الکترونیکی را دستکاری کنید و حتی به سیستم‌های امنیتی دسترسی داشته باشید و بتوانید آیتم‌های مختلف را به همراه اطلاعات آن‌ها بدست بیاورید.

Republique

گرافیک خوب، داستان‌نویسی عالی و نهایتا جهانی از نوع آینده! از ویژگی‌های این بازی است.

Republique1

دانلود برای اندروید/ ویندوزفون/ iOS

NOVA 3

جنگ برای نجات بشریت! و شخصیتی که در بازی سعی می‌کند برای نجات زمین و البته بشر با دشمنان مبارزه کند.

NOVA-3NOVA-32

دانلود برای اندروید/ ویندوزفون/ iOS

Frontline Commando 2

این بازی از نوع بازی‌های جنگی سوم شخص، در حال حاضر به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های IOS و اندروید قابل دریافت است. با نصب و ورود به بازی حس می‌کنید در منطقه جنگی قرار گرفته‌اید.

Frontline-Commando-2-game-review-intense-third-person-shooter-with-a-rotten-in-app-purchase-model

شما در نقش یک کماندو که تنها و مایوس رها شده‌اید بازی خواهید کرد که باید هرچه می‌توانید برای نجات خود انجام دهید. ساخت تیمی از نفرات، خرید اسلحه و کسب تجربه والبته کشتن دشمنان مجموعه فعالیت شما در این بازی خواهد بود.

Frontline-Commando-2-game-review-intense-third-person-shooter-with-a-rotten-in-app-purchase-model2

دانلود برای اندروید/ iOS

Epoch.2

EPOCH داستان فردی است که در کشوری جنگ‌زده با هدف یافتن فردی که برای حفاظت از وی برنامه‌ریزی شده است یعنی Princess Amelia وارد می‌شود. اکنون وی باید یک راه مستقل و نهایی را دنبال کند تا به وی برسد.

Epoch-2Epoch-21

دانلود برای اندروید / iOS

Fields of Battle

اگر شما از دوستداران بازی پینت‌بال و یا بازی‌های تیراندازی از نوع اول شخص هستید، این بازی برای شما است. با ورود به بازی می‌توانید از کنترل‌های مختلف شامل غلط‌زدن، شیرجه زدن و مخفی‌شدن بهره ببرید تا از تیرهای رنگی درامان باشید.

Fields-of-Battle Fields-of-Battle2

دانلود برای اندروید / iOS

Shadowgun: DeadZone

این بازی چندنفره به شما این امکان را می‌دهد تا برعلیه بازیکنان دیگر از سراسر جهان به نبرد بپردازید. این بازی از همان دید سوم شخص بهره می‌برد و دوربین در پشت شخصیت شما قرار گرفته و شما حتی می‌توانید سیستمی را که در بازی اول موجود بود استفاده کنید.

Shadowgun-DeadZone-screenshots2

دو حالت مختلف Deathmatch و Zone Control در بازی پیش‌بینی شده‌اند. حالت اول نیازی به توضیح ندارد اما در حالت دوم که برپایه فعالیت‌ها و نبردهای تیمی بنیان نهاده شده داستان به گونه‌ای است که در آن شما و هم‌تیمی‌هایتان باید در نزدیکی اهداف مشخص‌شده در بازی باشید تا بتوانید امتیازات را بدست آورید.

Shadowgun-DeadZone-screenshots.jpg

دانلود برای اندروید / iOS

Max Payne Mobile

این بازی به سبک تیراندازی از نوع سوم شخص به گونه‌ای است که در آن یک پلیس که درگیر ماجرای یک قتل است و مردی که پس از ازدست دادن خانواده‌اش هیچ‌چیز برای ازدست دادن ندارد، عوامل تشکیل‌دهنده آن هستند.

Max-Payne-Mobile

این بازی مملو از افکت‌های سینمایی زیبا و داستانی دراماتیک است.

Max-Payne-Mobile2

دانلود برای اندروید / iOS

Neon Shadow

Neon Shadow بازی از نوع اول‌شخص که در آن باید شات‌گان خود را برای نجات بشریت از دست هیولاهای سیاهی که کنترل ایستگاه فضایی را به دست‌گرفته و به زودی قسمت‌های دیگر کهکشان را نیز تصاحب می‌کنند به کارگیرید.

Neon-Shadow Neon-Shadow2

دانلود برای اندروید /iOS

Dead Effect

در این بازی نیز شما عضوی از یک تیم برتر هستید که در دنیایی تخیلی به مبارزه برای بقا می‌پردازند.

Dead-Effect Dead-Effect2

دانلود برای اندروید/ iOS

 

فارنت

3 نظر برای این مطلب
  1. جواد می‌گوید

    Max Payne Mobile این بازی رو زده پولی

  2. خراطین می‌گوید

    عجب بازیایی خفنی گذاشتید خیلی خوبن که برای اندرویدم هست کلی خوشحال شدم

  3. Ghost می‌گوید

    عالیییییییییییییییییی بود .
    دمت گرم .

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.