Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویدئو: پلی‌استیشن ۴ قوی‌تر است یا ایکس‌باکس وان؟

0

نبرد ببین پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تمامی ندارد. پیروز این میدان قطعا در روزهای پایانی این نسل جدید مشخص می‌شود و اکنون نمی‌شود نظری در مورد برنده‌ی نبرد صادر کرد. متعاقبا طرفداران این دو کنسول هم با یکدیگر کل‌کل دارند. کدام کنسول بهتر است؟ در جنبه‌های مختلف، استدلال‌های متفاوت و آزمایش‌های بسیاری صورت گرفته و می‌گیرد. این بار در یک سالگی این دو کنسول، آزمایشی متفاوت بر روی آن‌ها صورت گرفته: کدام‌یک از دو کنسول قوی‌تر هستند؟

البته این‌بار منظور از قدرت، قدرتِ سخت‌افزاری دو کنسول نیست. منظور حتا قدرت بازی‌های آن‌ها در جذب مخاطب یا رضایت منتقدان هم نیست. این‌بار صحبت از قدرت بدنی دو کنسول است! در ویدئویی که در ادامه می‌بینید، هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 ابتدا از ارتفاع یک و نیم متری، و سپس از ارتفاع 4 و نیم متری به سمت زمین رها می‌شوند.

حاصل برخورد این دو کنسول با زمین، صدمه و شکسته شدن بدنه است. اما آیا یک کنسول ضربه دیده همچنان قادر به اجرای بازی خواهد بود یا به کلی نابود می‌شود؟ البته که یکی از این دو کنسول حتا وقتی از ارتفاع نزدیک به 5 متر هم رها شده و صدمه می‌بیند، روشن می‌شود و کار می‌کند و می‌شود با آن به ادامه‌ی بازی پرداخت. اما این‌که کدام‌یک از کنسول‌های سونی یا مایکروسافت پیروز این رقابت است را باید در ویدئو ببینید.

قدرت سخت‌افزاری را کنار بگذارید عزیزان، این‌جا مسابقه‌ی قوی‌ترین کنسول‌ها برپا است! طرفداران کنسول بازنده باز هم حرفی برای زدن دارند؟

  VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.