Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال تغییر تاریخ انتشار بازی‌های مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ به دلیل ازدحام عناوین!

فیل اسپنسر مدیر بخش ایکس باکسِ مایکروسافت می‌گوید که نمی‌داند آیا کمپانی و استودیوها قادرند تا تمام بازی‌های پاییز 2015 را به موقع برسانند یا خیر.

طی صحبت اخیر وی با «لری هرب» در آخرین پادکست منتشر شده‌اش، اسپسنر عقیده دارد که لاین-آپ مایکروسافت برای پاییز سال آینده بیش از حد شلوغ است و ممکن است شاهد تاخیر در انتشار برخی از عناوین باشیم.

“واقعا قصد هایپ در این مورد را ندارم ولی تعداد بازی‌ها ما برای پاییز آینده به‌قدری زیاد است که تیم مایکروسافت واقعا برای انتشار آن‌ها سردرگم است و ممکن است شاهد تغییر در تاریخ انتشار برخی عناوین انحصاری باشیم. این موضوع با وجود تعداد زیاد بازی‌های مولتی‌ پلتفرم بیشتر خودنمایی می‌کند.”

سپتامبر، نوامبر و اکتبر به عبارتی شلوغ‌ترین ماه‌ها در سال برای انتشار عناوین عقب‌افتاده‌ی بازی‌سازان هستند و در نهایت هم به عید کریسمس ختم می‌شوند.

هر چند که اسپنسر با چنین حرکتی به کلی مخالف است و عقیده‌ دارد که مردم باید در طول سال بتوانند به یک اندازه بازی‌های مختلف را تجربه کنند. وی برای برنامه‌ی انتشار بازی‌های ایکس باکس وان در سال آینده نیز این تفکر را با آن تطبیق داده است.

VG247

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.