Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یوبی سافت اطلاعات درز کرده را تایید کرد| Victory عنوان جدید در سری Assassin’s Creed

2

عنوان «فرقه اساسین: اتحاد»(Assassin’s Creed: Unity) چند وقتی است عرضه شده و به خاطر باگ‌ها و مشکلات فنی بسیار زیاد در هنگام عرضه، نتوانست مانند عناوین قبلی سری بدرخشد. عنوان «فرقه اساسین: یاغی» نیز وضعیتی بهتر از «اتحاد» پیدا نکرد و در حد نسخه‌های قبل ظاهر نشد. اکنون در حالی که کمتر از یک ماه از عرضه «اتحاد» گذشته، اطلاعاتی از جدیدترین بازی در سری «فرقه اساسین» منتشر شده که قرار است در سال 2015 منتشر شود.

این اطلاعات که توسط خود شرکت یوبی‌سافت منتشر نشده و توسط سایت کوتاکو درز پیدا کرده، نشان می‌دهد که عنوان بعدی «پیروزی»(Victory) نام خواهد داشت و در لندن دوران ویکتوریایی جریان خواهد‌داشت. پس از درز این اطلاعات بود که یوبی‌سافت ناچار به تایید زودتر از موعد این عنوان شد.

یوبی‌سافت در گفتگو با سایت PC Gamer گفت:

“این همیشه مایه تاسف است که اطلاعات داخلی و مخفی ای که برای نمایش عمومی آماده نشده‌اند، درز پیدا کند. و حالا که برای پیش‌بینی عناوین آینده‌مان مشتاق هستیم، برای طرفداران‌مان و تیم سازنده‌مان نا امید می‌شویم که این اطلاعات حالا در دسترس عموم هستند. تیم ما در شعبه کبک(Quebec) در طی چند سال اخیر به‌سختی مشغول کار بر روی یک بازی خاص بوده است. و ما هیجان‌زده هستیم که رسما اعلام کنیم که استودیو در چند سال اخیر بر روی چه بازی‌ای کار کرده است. اولویت اول ما در بازی جدید بهبود تجربه «اتحاد» برای بازی‌کنندگان است.”

همان‌طور که اشاره شد، عنوان «فرقه اساسین: پیروزی» در قرن نوزدهم و در لندن دوران ویکتوریایی جریان خواهد داشت. این عنوان تنها برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و در پاییز سال 2015 میلادی عرضه خواهد شد. این بازی اولین عنوان کامل از سری «فرقه اساسین» است که به دست شعبه کبِک یوبی‌سافت ساخته می‌شود. در گذشته این استودیو وظیفه ساخت محتوای اضافه برای نسخه سوم و چهارم این سری را بر عهده داشته است.

عنوان «پیروزی» همانند «اتحاد» با موتور بازی‌سازی داخلی یوبی‌سافت یعنی Anvil ساخته می‌شود. سایت کوتاکو که توانسته نمایشی هفت دقیقه‌ای از این عنوان را مشاهده کند، اقدام به انتشار زودتر از موعد این اطلاعات کرده و به این ترتیب برنامه‌های یوبی‌سافت را به هم ریخته‌است.

در ادامه می‌توانید تصاویری منتشر شده از «پیروزی» مشاهده کنید که توسط سایت کوتاکو منتشر شده است. از تصاویر می‌توان فهمید که گیم‌پلی بازی نسبت به دو سه نسخه اخیر تغییراتی داشته‌است. از جمله وجود کالسکه و در پی آن وجود اسب، و همچنین طنابی برای شخصیت اصلی که به وسیله آن می‌تواند در هوا تاب بخورد. همچنین سایت کوتاکو این احتمال را می‌دهد که شخصیت اصلی بازی شخصی به نام «جک قاتل»(Jack The Reaper) باشد. شخصی که در واقعیت هم وجود دارد و در همان دوران ویکتوریایی در لندن زندگی می‌کرده.

uau2qi8cfqwdanmksr9y

1015726147524388674 qsqkddfi5wnrx8isnqug

 yy31jpc9to1mc6zb6jcq

Kotaku PC Gamer

2 نظر برای این مطلب
  1. mehrab می‌گوید

    dige ubisaft dare ba bazi haye gandesh az beynmire

  2. Amir.H.W می‌گوید

    یوبی سافت به این شکل اساسین میسازه که وارد دفتر میشه و میگه دوستان عزیز … وقت ساختنه یه اساسین جدیده … شخصیتو تغییر بدید … محیطو تغییر بدید … گیمپلی همون بزارید بمونه … پورت کنید بره به سلامت 😐

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.