Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با HDmyboy بازی های گیم بوی را به صورت HD بازی کنید

0

آیا تا به حال به این قضیه فکر کرده‌اید که بازی‌های قدیمی مثل بازی‌های پلی استیشن1 یا مگادرایو یا گیم بوی را با وضوح HD بازی کنید؟ اگر تا به حال به چنین چیزی فکر کرده‌اید و همچنین کنسول گیم‌بوی دارید ما خبر خوبی برای‌تان داریم.

به تازگی دو شخص به نام‌های Zane Amiralis و Joshua de Haan سخت افزاری به نام HDmyboy ساخته‌اند که به وسیله آن می‌توان کنسول دستی گیم بوی را به مانیتور متصل کرد و بازی‌های این کنسول را با وضوح HD اجرا کرد. در توضیح این سخت‌افزار گفته شده:

“جاشوا با تغییر در سیگنال‌های دیجیتالی گیم‌بوی، توانست گرافیک شگفت‌انگیزی را تولید کند.

پس از مقداری ماریو، تتریس و زلدا بازی کردن تصمیم گرفتیم که این دستگاه را منتشر کنیم و آن را پیشرفته‌تر کنیم.”

در حال حاضر این پروژه در سایت کیک‌استارتر قرار دارد و این دو سازنده رقم 65 هزار یورو(معادل 80 هزار دلار) را مقدار بودجه مورد نیاز خود قرار داده‌اند. کسانی که 125 دلار یا بیشتر کمک کنند می‌توانند بسته کامل این محصول را که یک کنترلر NES هم به همراه دارد، دریافت کنند. همچنین نمونه‌های اولیه این دستگاه با قیمت 350 دلار قابل خریداری است.

Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.