Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چگونه از ذخیره بازی‌های پلی‌استیشن ۴ پشتیبان تهیه کنیم؟

0

دیر یا زود اکثر گیمرها با این واقعیت روبرو می‌شوند که ۵۰۰ گیگابایت فضای موجود بر روی دیسک سخت پلی‌استیشن ۴ برای آن‌ها کافی نیست.

جایگزینی این دیسک سخت اولین راه‌حلی است که به ذهن می‌رسد اما برای افرادی که از دیسک سختی جدید استفاده می‌کنند و یا حتی سیستم خود را تغییر می‌دهند کنار آمدن با این امر که ذخیره‌های مرتبط با بازی‌هایی مانند Call Of Duty را از دست بدهند پذیرفتنی نخواهد بود.

دو روش ساده برای انتقال اطلاعات بازی‌ها از یک دستگاه پلی‌استیشن ۴ به دیگری و یا از دیسک قدیمی به دیسک جدید وجود دارد.

ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای ابری

اگر شما در سرویس PlayStation Plus ثبت‌نام کرده‌اید می‌توانید اطلاعات ذخیره‌شده بازی‌های خود را بر روی سرورهای ابری سونی ذخیره کنید. با رفتن به قسمت Settings و انتخاب گزینه Application Saved Data Management و نهایتا Saved Data in System Storage، گزینه Upload To Online Storage را انتخاب کنید و اطلاعات مرتبط با بازی دلخواه خود را مشخص و نهایتا با انتخاب گزینه Upload، فرآیند ایجاد نسخه پشتیبان را آغاز کنید.

backuptousb

ذخیره اطلاعات در یک ابزارذخیره‌سازی یو‌اس‌بی

اگر به سرورهای سونی اطمینان ندارید و یا در سرویس پلی‌استیشن پلاس ثبت‌نام نکرده‌اید، می‌توانید اطلاعات را به ابزاری مانند فلش مموری انتقال دهید. با متصل کردن ابزار ذخیره‌سازی و رفتن به زیرمنوی Saved Data in System Storage بر روی Copy to USB Storage Device کلیک کنید و پس از انتخاب اطلاعات مرتبط با بازی دلخواه بر روی گزینه Copy کلیک کنید.

انتقال اطلاعات به یک پلی‌استیشن ۴ جدید

اگر دیسک سخت خود را جایگزین کرده‌اید و یا سیستمی جدید خریداری کرده‌اید، مطمئن شوید که وارد حساب کاربری که بر روی کنسول جدید استفاده می‌کرده‌اید شده‌اید، سپس در قسمت تنظیمات به گزینه Application Saved Data Management رفته و در صورتیکه اطلاعات خود را در فضای ابری ذخیره‌ کرده‌اید، گزینه Saved Data in Online Storage را انتخاب و نهایتا Download to System Storage را انتخاب کنید و نهایتا اطلاعات مرتبط با بازی را که دوست‌دارید به فضای ذخیره‌سازی منتقل شود انتخاب کنید.

اگر اطلاعات شما بر روی ابزار ذخیره‌سازی یو‌اس‌بی قرار دارد کافی است گزینه Saved Data on USB Storage Device را برگزینید و نهایتا Copy Data to System Storage را انتخاب کنید و اطلاعات مرتبط با بازی دلخواه خود را مشخص کنید.

فارنت

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.