Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

لیندزی لوهان یک بازی منتشر کرده است

0

لیندزی لوهانِ بازیگر، که در حال حاضر از تیک-تو و راکستار، به خاطر بازی GTA V شکایت کرده است، بازی خودش را روانه‌ی بازار کرده است. لیدنزی لوهان در وبسایت خود می‌نویسد : “این بازی که اسمش “بهای شهرت” است، یک بازی رایگان برای پلتفرم های آی‌او‌اس و اندروید است که به شما اجازه می‌دهد، مثل خود من، یک شخص معروف شوید.”

او همچنین هشدار می دهد که در راه ستاره شدن، مشکلات زیادی وجود خواهد داشت.

همانند بازی موبایل کیم کاردشیان، “بهای شهرت” نیز به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد که تبدیل به یک شخصیت معروف شوند و نوع لباس پوشیدن خود را انتخاب کنند و همچنین بر اساس رفتار و انتخاب‌های خود، طرفدارانشان را افزایش دهند.

2758877-lohan

قسمتی از توضیحات بازی این‌چنین می‌گوید: ” در ابتدا تعداد کمی طرفدار خواهید داشت، سپس این تعداد افزایش خواهند یافت و کم‌کم، تعداد آن‌ها به هزاران، میلیون‌ها و یا میلیاردها طرفدار خواهد رسید.”

“زمانی که به 400 طرفدار برسید، می‌توانید شخصیت خاص کاراکتر خود را بسازید. برای مثال یک کلاه فضایی بر سرش بگذارید، یک لباس مجلسی به تن و کفش‌های پاشنه‌بلند به پایش کنید، یک ماسک طلائی به صورتش بزنید و قلاده‌ی یک ببر به عنوان حیوان خانگی را به دستش بدهید.

 یا شاید یک ظاهر ساده‌تر، با کفش ورزشی، شلوار لی، تی‌شرت، عینک‌های آفتابی، مدل موهای عجیب و غریب، و شاید یک مار به عنوان حیوان خانگی ” و توضیحات بازی این‌گونه ادامه پیدا می‌کند که ” شخصیت معروف، شما هستید، شما تعیین می‌کنید که به چه میزان اوضاع از کنترل خارج بشود “

این لیست کارهایی است که می‌توانید در بازی “بهای شهرت” انجام دهید که در واقع قرار است کارهایی باشندکه معمولا این‌گونه افراد انجام می‌دهند.

  • تأسیس یک گروه رپ تقلبی
  • خرید یک جزیره‌ی شخصی
  • عمل‌های زیبایی
  • دعوا در آسانسور
  • مشت زدن به آدم‌های دوربین به دست (نگران نباشید، یک گروه بسیار برجسته از وکلا در اختیار دارید تا شما را از دردسر نجات دهند)

“بهای شهرت” توسط اسپیس اینچ (یک شرکت کوچک که توسط اندی راس، گیتاریست بند OKGo پایه‌گذاری شده است) ساخته‌شده است. راس حتی قسمت‌هایی از بازی را برنامه‌نویسی نیز کرده است. از آنجایی که این یک بازی رایگان است، خود بازی رایگان می‌باشد، اما شما می‌توانید برای خرید یک سری آیتم‌ها درون بازی، از پول حقیقی هم استفاده کنید.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.