Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خالق ماین‌کرفت عمارتی به ارزش ۷۰ میلیون دلار را در بِورلی هیلز خریداری کرد!

0

Markus “Notch” Persson اخیرا با خرید عمارتی در بورلی هیلزِ کالیفرنیا به ارزش 70 میلیون دلار رکورد جا به جا کرد!

منابع خبری اظهار داشته‌اند که این مبلغ بالاترین مبلغی بوده که تا به حال برای یک عمارت در بورلی هیلز پرداخت شده و این نشان می‌دهد که وی چه سود هنگفتی از فروش ماین‌کرفت به جیب زده است تا جایی که در مزایده‌ی این عمارت وی توانست Jay-Z و بیانسه را شکست دهد.

این ملک که 23هزار فوت زیر بنا دارد، چشم اندازی به اقیانوس آرام دارد و همان طور که در عکس می‌بینید بخش‌های مختلف این عمارت با شیشه از یکدیگر جدا شده‌اند. کنترل و باز و بسته کردن هر 54 در این عمارت با iPad نیز قابل انجام است.

اشخاص نزدیک به Notch می‌گویند که او عاشق خانه‌ی جدیدش شده است و این را می‌توان از توئیت اخیر وی که در همین عمارت عکس انداخته و به آن ابراز علاقه کرده دریافت!

Notch خالق ماین‌کرفت و موسس استودیوی Mojang که در ماه سپتامبر به ارزش 2.5 میلیارد دلار توسط مایکروسافت خریداری شد، بود که به دلایل متعددی به همراه تعدادی از دیگر موسس‌های این استودیو آن را ترک کرد.

Polygon

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.