Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدایی «تیم برتون» از «هلنا» بعد از ۱۳ سال!

0

رابطه‌ی «تیم برتون» کارگردان شناخته‌ شده‌ی آثار فانتزی و تحسین شده‌ای همچون «بتمن»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «سوئینی تاد»، «ماهی بزرگ» و چندین و چند فیلم بزرگ دیگر، با بازیگر خارق‌العاده‌ای به نام «هلنا بونهم کارتر» طبق گزارشات منابع مختلف به پایان رسید.

این زوج که 13 سال در کنار هم بودند، اما هیچ وقت ازدواج نکردند صاحب دو فرزند هستند. «بیلی» پسر 11 ساله‌ و «نل» دختر 7 ساله‌ی این زوج هنرمند و حاصل این رابطه‌ی طولانی مدت هستند.

ظاهرا اوایل امسال بوده که این دو تصمیم به پایان دادن به رابطه‌ی خود گرفته و بعد از آن به عنوان دوست و والدین بچه‌ها این تصمیم را علنی نکردند.

634.BonhamBurton.ms.022413

کارگردان 56 ساله و بازیگر 48 ساله در سال 2001 و در جریان ساخت فیلم «سیاره‌ی میمون‌ها» که برتون کارگردانی می‌کرد با هم آشنا شدند. بعد از آن هلنا در بسیاری از فیلم‌های برتون حضور یافت و به یکی از مشخصه‌های اصلی دنیای فانتزی و بیمارگونه‌ی او تبدیل شد. حتما نقش آفرینی او در کنار «جانی دپ» در فیلم‌هایی همچون «چارلی و کارخانه‌ی شکلات سازی» و یا «سایه‌های تیره» و چندین فیلم دیگر را به یاد دارید.

سایت “People” اولین گزارش‌ها را از این جدایی منتشر کرد. از آن‌جایی که همکاری‌های این دو در سینما از جمله دوست‌داشتنی‌ترین همکاری‌ها بوده امیدواریم این جدایی بر روابط کاری آن‌ها تاثیر نگذارد، که البته بعید است!

eonline.com

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.