Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تریلر حیرت انگیز «مارول در برابر دی‌سی» شما را به وجد می‌آورد!

0

یک طرفدار خوش ذوق کامیک بوک های دی سی و مارول با استفاده از صحنه های فیلم های مختلف این دو کمپانی تریلری زیبا از فیلمی خیالی با نام ” مارول در برابر دی سی ” درست کرده است که تماشای آن را به طرفداران این دو غول صنعت کامیک توصیه می کنم.

کمپانی مارول و دی سی در سال 1996 اقدام به حرکتی جالب زدند ، در آن دوره که بیشتر رقابت معنای چندانی نداشت و راضی کردن خوانندگان هائز اهمیت بود این دو شرکت طی یک ” کراس اور ” بزرگ جنگی میان قهرمانان و شرورانشان ترتیب دادند و در آخر آنها با یک دیگر ترکیب شدند و کمیک های amaglam را ساختند اما در طی داستانی دیگر دوباره آن ها به دنیای اصلی خود بازگشتند و جنگ میانشان به صورت مساوی تمام گشت و قدرت هردو به یک اندازه بود.
در هر حال شکل گرفتن چنین ایده ای کار بسیار دشواری و ناممکنی است و بعید می دانم یکی از شرکت ها تن به ساخت چنین فیلمی دهند.
شما را بیش از حد معطل نمی کنم و دعوتتان میکنم به تماشا و یا دانلود این تریلر زیبا:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.