Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

این پوسترهای ترسناک و زیبای ۳۵ سالگی «بیگانه» را ببینید

1

برند بیگانه امسال با عرضه‌ی بازی بلاک‌باستر و قوی خود دوباره سر زبان‌ها افتاد. برندی که اولین بار در سال 1979 توسط «ریدلی اسکات» به سینما راه پیدا کرد و بعد از آن موفقیت‌های بسیاری کسب کرد. امروز یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارتین موجودات علمی-تخیلی دنیای ترسناک سینما همین بیگانگان هستند. موجوداتی که در این 35 سال منبع الهام بسیاری از کارگردانان و بازی‌سازان بزرگ بوده‌اند. در ادامه پوسترهایی را می‌بینید به مناسبت 35 سالگی این فرنچایز، که توسط طراحان بزرگ و مشهور در سراسر دنیا طراحی شده‌اند.

Alien-35th-anniversary-2-doaly.0.0

«رابرت برونو» طراح مشهور در مورد این فیلم می‌گوید: “بیگانه همواره به عنوان یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما شناخته می‌شود. می‌توان گفت که این فیلم راهنمای اصلی هر کارگردان برای ساخت هر اثر در ژانر علمی-تخیلی و فضایی است و در زمان خود واقعا نوآور و جسور بوده است.” او که در پروژه‌ی طراحی پوستر برای 35 سالگی فیلم شرکت کرده ادامه می‌دهد: “هر کدام از پوسترها برداشت متفاوتی از فیلم را ارائه می‌دهند و سبک و سیاق خاص خود را دارند. اما همه‌ی آن‌ها به نوعی در راستای شعار فیلم یعنی ‘در فضا فریاد شما به گوش کسی نمی‌رسد’ قرار دارند.”

alien5.0

alien4.0

alien3.0

alien2.0

دیدن این فیلم و دنباله‌های موفقش (به کارگردانی جیمز کامرون و دیوید فینچر) خیلی توصیه می‌شود!

The Verge

1 نظر
  1. سراج می‌گوید

    بیگانه نام یک موجود فضائی دنیااست او موجود ی واقعی وترسناک است شاید درکره مریخ موجوداتی وجودداشته باشد …تخم های موجوددارد خیلی خطرناک است وسبب مرگ انسان می شود وصحنه های وحشناک دارد وفیلمی فضائی به خاطر تعداد زیاد موجودات فضائی جنگهای زیادی رخ می دهد

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.