Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

طرح‌های هنری جدید از «اونجرز: عصر آلترون» + اطلاعاتی از کاراکتر «ویژن»

0

استودیوی “مارول” به تازگی آرت ورک ها و اطلاعات جدیدی از قسمت دوم سری فیلم‌های “انتقام جویان” در اختیار طرفداران گذاشته است که عطش هواداران را برای تماشای آن بیشتر می‌کند. همان‌طور که از نام این فیلم پیدا است شخصیت خبیث آن کسی نیست جز “آلترون”.

آلترون هرچند در عالم کامیک ریشه و پیش زمینه‌ی شخصیتی دیگری داشت اما در فیلم توجیه بهتری نیز به وجود آمده تا رفع غیبت “هنک پیم” در انتقام جویان را انجام دهد. در واقع در عالم کامیک “آلترون” توسط دکتر هنک پیم خلق شد تا برنامه‌ای صلح آمیز را برای جهان و بشریت انجام دهد و این ربات بخاطر برنامه ریزی پیشرفته‌ی خود نابودی کامل بشر را آغاز کننده‌ی عصری جدید و بدون هیچ مشکلی می‌دانست. “عصر آلترون”!
گذشته از آن مارول بالاخره از کاراکتر “ویژن” رونمایی کامل کرد. در گذشته تایید شده بود که این شخصیت در فیلم حضور دارد اما تصویر و اطلاعات خاصی از آن داده نشده بود. آن طور که در عکس‌های این شخصیت بیان شده، وی توسط ” تونی استارک” و “بروس بنر” خلق شده است تا از یک برنامه‌ی صلح آمیز پیروی کند اما این برنامه با مشکلاتی روبرو می‌شود که باعث ظهور “آلترون” می‌شود.

در عالم کامیک استریپ “ویژن” توسط “آلترون” خلق میشود که از دستورات او پیروی کند، اما هوش سرشار و پویای این ربات باعث میشود که او به هدف شوم آلترون پی برده و به گروه اونجرز بپیوندد.

آرت ورک‌ها و اطلاعات از کاراکترهای فیلم:

” اونجرز: عصر آلترون” به کارگردانی جاس ویدون و بازی رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، کریس ایوانز، مارک روفالو، جرمی رنر، اسکارلت جوهانسون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، آرون تایلر، الیزابت اولسون و جیمز اسپیدر در نقش آلترون در تاریخ 1 می 2015 مصادف با 11 اردیبهشت 94 بر روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.