Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کنسول NES در قالب ماشین معروف سری Ghostbusters!

0

دهه 80 میلادی برای بسیاری از مردم جهان خاطرات زیادی باقی گذاشته‌است. بدون شک یکی از ماندگارترین این خاطرات چیزی نیست جز کنسول به‌یادماندنی نینتندو یعنی NES که در آن دوران سهم زیادی در احیای صنعت بازی‌های رایانه‌ای داشت. مورد دیگر، فراوانی فیلم‌های اکشن و علمی تخیلی با سوژه‌های بسیار جذاب بود که باعث خلق عناوین به یاد ماندنی بسیاری در آن دوران شد. عناوینی از جمله «بیگانه»،«بیگانه‌ها»، سری «جنگ ستارگان»، «پیشتازان فضا»،«نابودگر» و فیلم‌های دیگری که هنوز جذابیت و تازگی خود را از دست نداده‌اند. از جمله این عناوینی که در دهه 80 میلادی به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد سری Ghostbusters بود که با انتشار دو قسمت از آن به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. حال به‌تازگی شخصی پیدا شده که این دو نوستالژی را با هم ترکیب کرده و چیزی به وجود آورده که بیش از اندازه نوستالژیک است!

Ultimate Customs که در زمینه شخصی‌سازی کنسول‌های قدیمی معروف است، به تازگی دو نام NES و Ghostbusters را با هم ترکیب کرده و در نهایت یک NES با ظاهر ماشین ECTO-1 (ماشین مورد استفاده شخصیت‌های اصلی دو فیلم) ساخته است. Ultimate Customs برای پدید آوردن این دستگاه، ابتدا بخش‌های مختلف مدل ماشین اصلی را که مقیاس اندازه آن نسبت به ماشین اصلی 1 به 18 است را از هم جدا کرده و سپس بخش داخلی NES و پورت‌‌های مورد نیاز را جاسازی کرده و در نهایت قطعات مدل را سرهم کرده و حاصل چیزی شده که تصاویر آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

ecto-1_nes_3 ecto-1_nes_4 ecto-1_nes_5 ecto-1_nes_6 ecto-1_nes_7 ecto-1_nes_8 ecto-1_nes_1

هم اکنون سازنده این دستگاه را در فروشگاه eBAY در معرض فروش قرار داده و در هنگام انتشار این خبر قیمت آن به 730 دلار رسیده است. لازم به ذکر است که از این طرح تنها یک دستگاه در جهان وجود دارد. در ضمن این دستگاه می‌تواند تمامی بازی‌های NES را هم اجرا کند. به نظر من اگر می‌توانید هر چه زودتر نسبت به خرید آن اقدام کنید!

Sub5Zero

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.