Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Borderlands: The Handsome Collection به صورت رسمی تایید شد

0

Borderlands: The Handsome Collection امروز توسط 2K Games و Gearbox Software معرفی شد. این کالکشن شامل دو عنوان Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel به همراه تمامی محتوای دانلودی که تاکنون عرضه شده است، خواهد بود که این محتوا ارزشی بیش از 100 دلار دارد. همچنین هم اکنون قابلیت تقسیم صفحه نمایش تا چهار نفر وجود دارد که می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد. رزولوشن در هر دو نسخه در کنسول‌های جدید افزایش یافته و همچنین می‌توانید فایل‌های ذخیره و شخصیت‌های خود را از کنسول‌های قدیمی به جدید منتقل کنید. در نقطه‌ای که در کنسول قبلی بازی را رها کرده‌اید می‌توانید با داشتن این کالکشن آن را در کنسول جدید خود ادامه دهید این بدان معنی است که تمامی سلاح‌ها، درجات و سایر غنایم شما قابلیت انتقال دارند.

Borderlands: The Handsome Collection با قیمت 59.99 دلار برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 24 مارس سال جاری در آمریکای شمالی و 27 مارس به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

یک کالکتور به صورت محدود نیز برای بازی با نام Claptrap-in-a-Box Edition در نظر گرفته شده که تنها 5000 عدد از آن وجود دارد و با خرید این بسته یک Claptrap با کنترل از راه دور که یک دوربین فیلم‌برداری نیز در چشم او وجود دارد را دریافت خواهید کرد! steelbook و 12 لیتوگراف اختصاصی از دیگر محتواهای این کالکتور هستند که 399 دلار قیمت دارد.

Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.