Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پچ جدید Divinity: Original Sin با اصلاحات و ویژگی‌های گسترده منتشر شد

0

استودیوی Larian به تازگی پچ جدیدی برای Divinity: Original Sin منتشر کرده که تعداد زیادی از مشکلات مربوط به بالانس بازی و تعدادی زیادی از باگ‌ها را برطرف می‌کند. اما اصلی‌ترین ویژگی این پچ برای بازی‌کننده‌ها قابلیت اضافه کردن Save ها به Steam Cloud و برای Modder ها قابلیت انتقال انیمیشن‌ها و مدل‌های دلخواه به داخل بازی است.
سیوهای فعلی شما بر روی رایانه‌تان باقی خواهد ماند و در همین حال می‌توانید آن را بر روی ابرها ذخیره کنید. البته فایل‌های سیو با فرمتی ذخیره می‌شوند که نسخه‌های قدیمی‌تر بازی که آپدیت نشده‌اند از آن پشتیبانی نمی‌کنند.
قابلیت Cloud Saving (ذخیره بر روی سرورهای ابری) را می‌توانید از منوی Properties در استیم روشن یا خاموش کنید؛ زمانی که این قابلیت را فعال کنید، سیوها به طور اتوماتیک از رایانه‌ی شما بر روی ابرها ذخیره می‌شوند و هر موقع از بازی خارج شدید سیوها هم به طور اتوماتیک حذف می‌شوند. Larian به بازی‌کننده‌ها هشدار داده در هنگام ذخیره‌ی سیوها بر روی ابرها، به طور دستی بازی را از داخل فولدر آن اجرا نکنند، زیرا این کار باعث آسیب رساندن به فایل‌های ذخیره‌ی کش‌شده بر روی سرورهای ابری می‌شود.
پچ ارائه شده توسط Larian همچنین یک‌سری باگ‌های ویژه را نیز اصلاح می‌کند؛ از جمله‌ این‌که عنکبوت سیاهی که به طور ویژه به حامیان بازی در کیک‌استارتر داده شده بود حالا به معنای واقعی کلمه یک عنکبوت سیاه خواهد بود نه یک تکه گوشت به‌درد نخور (خودتان می‌دانید این‌ها چیزهای مهمی هستند). ضمناً یک‌سری Stat ها تغییر کرده‌اند و تغییراتی در بالانس بازی هم ایجاد شده است؛ سلاح‌های جادویی (Magic Weapons) حالا دیگر آسیب‌های فیزیکی (Physical Damage) که با جادو تقویت شده‌اند (Magical Boost) می‌رسانند. Willpower و Bodybuilding و همین‌طور Stat های مربوط به مقاومت فیزیکی و مقاومت در برابر جادو (Physical & Magical Resistance) و Initiative مربوط به Creature ها  نیز مجدداً بالانس شده‌اند. Armor نیز کمی کاهش پیدا کرده تا دیگر شاهد مبارزات بیش از حد طولانی و بیهوده نباشیم.

آپدیت جدید Larian بسیار بزرگ است، تنها کمی کم‌تر از یک گیگابایت! اگر بخش آپدیت اتوماتیک در استیم را فعال کرده باشید، بازی‌تان به طور خودکار به این ورژن به‌روز می‌شود.
جزئیات کامل‌تر از این آپدیت را می‌توانید در این‌جا ببینید.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.