Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«من نان هستم» برای iOS عرضه می‌شود

0

بازی “من نان هستم!” که در واقع شبیه ساز نان بودن است، چندی پیش برای پی‌سی منتشر شد و با بازخورد خوب منتقدان و بازیبازان مواجه گشت. حال قرار است این بازی جذاب برای دستگاه‌‌های آی‌‌او‌اس نیز منتشر شود. سازندگان این عنوان، خبر انتشار این عنوان برای دستگاه‌های اپل را چهارشنبه منتشر کردند.

گرچه تا کنون ویژگی منحصر به فردی برای ورژن جدید این بازی معرفی نشده است، اما بازی طبق گفته سازندگان جذابیت نسخه رایانه‌های شخصی را دارا است. انتشار این بازی برای دستگاه‌های اندرویدی همچنان در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد.

تاریخ انتشار پورت تلفن‌های هوشمند این دستگاه به طور دقیق مشخص نشده است اما بنا به گفته‌ی سازنده این عنوان، طی چندین ماه آینده، پس از این‌که نسخه پی‌سی این عنوان از حالت “Early access” خارج شود برای تلفن‌های هوشمند منتشر می‌شود.

علاوه بر این از آپدیت بزرگی نیز برای این بازی بر روی پی‌سی رونمایی شد. این آپدیت که یک محوطه جدید به نام گاراژ را به بازی اضافه می‌کند، آخر این هفته منتشر ‌می‌شود.

من یک نان هستم داستان حماسی یک قطعه نان را تعریف می‌کند که در هر استیج باید به دستان خودش تست شود!

gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.