Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

معرفی کامیک – مورتال کمبت X

0

بازی مورتال کمبت X مدت زیادیست که رونمایی شده و قرار است در فروردین امسال بر روی کنسول های نسل هفت و هشت منتشر شود. سری کامیک مربوط به این بازی در واقع وقایع قبل از شروع داستان اصلی بازی را نشان میدهد و به صورت هفتگی توسط انتشارات DC قلم می خورد.
در این سری و بر اساس گفته ی نویسنده ی اصلی آن تمامی کاراکترهای این سری بازی محبوب در آن حضور دارند. داستان از جایی آغاز می شود که اسکورپیون ( که اکنون استاد بزرگی می باشد و حالت شیطانی خود را ندارد ) مسئولیت آموزش به فرزند ” کنشی ” ( شخصیت نابینای سری مورتال کمبت که از جادو و تمرکز خویش برای مبارزه بهره می برد ) را بر عهده می گیرد. البته این پیش زمینه اولیه داستان می باشد و تمرکز خاصی بر شخصیت ” اسکورپیون ” ندارد و در ادامه کاراکترهای جدید و قدیمی را نشان میدهد. از این کامیک تاکنون 4 شماره منتشر شده است که سه شماره اول تمرکز بر شخصیت اسکورپیون و اینکه چرا او دوباره نیروی شیطانی خود را برمیگرداند ، دارد.
شماره چهارم در واقع جرقه ی اصلی داستان بازی را می زند و دلیل موجهی برای آغاز مبارزه ی ” مورتال کمبت ” را به مخاطب میدهد. مورتال کمبت X به عنوان یک کامیک هفتگی واقعا توانسته از پس مسئولیت خود بر بیاید و به سادگی هرچه تمام بتواند از روایت عقب نماند. احتمالا این کامیک تا قبل از انتشار بازی به رشته ی تحریر در می آید که نقطه ی ابهامی در بخش داستانی بازی ایجاد نکند. اگه مورتال کمبت یک کامیک ماهانه بود انتظار بیشتری از آن می رفت اما همانطور که اشاره شد به عنوان یک کار هفتگی واقعا عالی کار شده است و خسته کننده به نظر نمی رسد. ” توئیست ” یا همان پیچش داستانی خود را در آخر همه ی شماره های خود دارد و باعث می شود مخاطبان بازی از لحاظ شخصیت پردازی با کاراکترهای جدید نیز ارتباط برقرار کند.
در امر طراحی مورتال کمبت با توجه به یک هفته نامه بودن بسیار خوب کار کرده است. معمولا در این سری بازیها شاهد خشونت بسیار زیادی هستیم و همین امر باعث شد که این بازی در میان عناوین سبک مبارزه ای دارای ” ساختار شکنی ” خاصی به توجه به هم کیشان دیگر خود داشته باشد. خوشبختانه این خشونت به شدت زیاد در کمیک های آن نیز رعایت شده و به آن جذابیت اختصاصی خود را بخشیده.

جناب “اسکورپیون” با جمله ی معروف خود ! البته با کمی تغییر که به فضای آن بخورد. همانطور که میبینید طراحی های در سطح مطلوبی قرار دارند.

در هرحال اگر عطش انجام این بازی را دارید و خود را طرفدار سری محبوب ” مورتال کمبت ” میدانید خواندن این کمیک پیشنهادیست که نمیتوان رد کرد.

قسمت اول
قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

در صورت انتشار قسمت های جدید به این پست مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.