والو در GDC از نسخهی جدید Open GL پردهبرداری میکند
قرار است شرکت والو در کنفرانس سالانهی GDC از نسخهی جدید Open GL رونمایی کند. این کنفرانس در 5 مارس 2015 در سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.
در این پنل در GDC که نامش glNext: The Future of High Performance Graphics (Presented by Valve) است، توسعهدهندگان و مهندسانی از والو، استودیوی اپیکگیمز، الکترونیکآرتز و شرکتهای دیگر در مورد نوآوریها و ویژگیهای جدید آخرین نسخهی Open GL کمپانیِ Khronos صحبت خواهند کرد.
قرار است در این پنل Johan Andersson از مهندسان تیم Frostbite Engine و Pierre-Loup Griffais و John McDonald از توسعهدهندگان والو، Niklas Smedberg برنامهنویس ارشدِ انجین در اپیک، Dan Baker معمار گرافیکی در Oxide Games و همینطور Aras Pranckevicius معمار گرافیکی انجینِ Unity Technologies در مورد آخرین ورژن Open GL به بحث و گفتگو بپردازند.
در این کنفرانس قرار است در مورد مشکلات تکنیکی این رابط برنامهنویسی گرافیکی که باعث شکست آن در مقابل دایرکتایکس شده، صحبت شود و همچنین چند دموی زنده از کاربردهای آن که بر روی سختافزارها و درایورهای مبتنی بر Open GL اجرا میشوند را به نمایش درآورند.