Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کنسل کردن نسخه‌های نسل هفتمی «اثر جرمی ۴» به نفع بازی خواهد بود

0

تصمیمی بایوویر برای انحصاری کردن عنوان Mass Effect 4 برای پی‌سی و کنسول‌های نسل هشتمی به نفع بازی و پروسه‌ی تولید آن خواهد بود. آرین فلین از این استودیو در مورد این موضوع در NeoGAF توضیح می‌دهد. فلین عقیده دارد که با گرفتن این تصمیم نسخه‌ی چهارم این سری با قالبی که Dragon Age: Inquisition تولید و منتشر شده بود ساخته می‌شود.

او در این مورد ایده‌ها و عقیده‌های خودش را دارد و فکر می‌کند که چون در حال حاضر اکثر بازی‌های آن‌ها با فراست بایت – موتور اصلی الکترونیک آرتز – ساخته می‌شوند چه بهتر که Mass Effect 4 و بازی بعدی آن‌ها که بعدا اطلاعاتی از آن منتشر می‌شود نیز از این موتور و تکنولوژی DAI بهره ببرند تا بتوانند محیط‌های گسترده‌تری با قابلیت گشت و گذار کامل‌تر برای کاربران فراهم کنند.

وی در نهایت عقیده دارد که این بازی به کمک DAI می‌تواند حتی موفقیت‌های بیشتری را نسبت به نسخه‌های قبلی به همراه داشته باشد. فلین هم‌چنین حذف شدن نسخه‌های نسل هفتمی بازی را به نفع کاربران بازی می‌داند و فکر می‌کند که گیم‌پلی بازی وسعت بیشتری به خود خواهد دید.

Explosion

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.