Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پنج کامیکی که انتظار داریم بعد از ” جنگ های مخفی ” مارول بخوانیم!

3

جنگ های مخفی نام آرکیست که قرار است جهان های موازی و اصلی مارول را تبدیل به یک دنیای واحد بکند و این یعنی پایان برخی از کمیک ها و آغاز سری جدید دیگری. از این رو سایت ComicBook مقاله ای نوشته است در باب سری کامیک هایی که انتظار می رود مارول آن را پس از جنگ های مخفی شروع کند. بی هیچ صحبت اضافه ای به سراغ این کمیک ها می رویم.


1- ” سپاه ثور “

انتظار چنین چیزی را دارید؟ به شخصه دلم برای بتا ری بیل تنگ شده بود!

 

کاور شماره دوم از سری جنگ های مخفی را به یاد دارید؟ یک ارتش از افرادی که لیاقت حمل ” میولنر ” را از سرتاسر جهان موازی دارند و به سمت جایی در حال پروازند! حال تصور کنید قضایای جنگ های مخفی به شیوه ای پایان یابد که در یک دنیای واحد ما سپاه یا هیئت ثور ها را داشته باشیم. از ” ثور فرزند اودین ” گرفته تا  ” ثور مونث ” ، ” بتا ری بیل ” و ” ثورباغه ” همگی در یک سپاه با لیاقت  و هرکدام وظیفه ی محافظت از قسمتی از کهکشان و یا شهر خاصی را داشته باشند. این یک ایده ی بکر و زیباست که امیدواریم از طرف مارول تایید شود و بتوانیم یک سری جدید و متفاوت را بخوانیم.


2- ” درکس نابودگر “

خشونت درکس مثال زدنیست!

 

اگر حتی سری کامیک های ” محافظین کهکشان ” را نخوانده باشید و به تنها فیلم آن بسنده کرده اید کافیست که وقتی نام درکس را میشنوید یا بترسید و یا بخندید ! خنده از جایی که او توسط ” دیو باتیستا ” نقش ماندگار و خنده داری را داشت و توانست نقش یک موجود خشن اما مغز فندقی را به خوبی ایفا کند. اما ترس آن از همین عکسیست که برای مطلب استفاده شده است. درکس به همان اندازه که از ذهنش استفاده نمی کند بجایش دو برابر از بازوی های خویش بهره می برد. دوست داریم پس از سری جنگ مخفی یک کامیک اختصاصی از این شخصیت خشن داشته باشیم که مخصوص افراد ” بالغ ” به رشته ی تحریر در بیاید!


3- ” کارنیج “

او معنای واقعی خشونت است!

 

هرچقدر که از خشونت درکس گفته شد را تا حدی که میتوانید بیشتر کنید! اما باز هم نمی توانید به حد جنون و خشونت کلتوس کسدی برسید. کارنیج نمونه ی یک اجتماع ستیز و یک قاتل تمام عیار است که هدفی جز کشتن ندارد و با دیدن خون دیگران می تواند آرامش یابد. ورود او در سری ” مرد عنکبوتی ” تِم تازه ای به این سری داد و باعث فروش بیشتر شد زیرا تابحال چنین شخصیت خونخواری در مقابل اسپایدی قرار نگرفته بود. مارول همین اواخر کارنیج را در سری ” اکسیز ” برگرداند و قبل از آن یک سری کوتاه مبارزه با ” ددپول ” را نیز داشت اما وقت آن نرسیده است که یک کمیک اختصاصی از این شخصیت وحشی و روان پریش ببینیم؟


4- ” هرکول “

هرکول نمونه ی بارز یک مرد قدرتمند است.

 

نام هرکول معمولا آدم را یاد کارتون معروف کمپانی ” دیزنی ” می اندازد اما طرفداران کامیک به خوبی می دانند که هرکول یک شخصیت کامیک بوکی بود که در کنار ” ثور ” جزو خدایان باستانی بودند که پا به عرصه ی کامیک گذاشتند. هرکول شخصیت پردازی به شدت خوبی داشت و یک سری جذاب را به طراحی ” جان رومیتا جونیور ” داشت اما متاسفانه دیگر خبری از این شخصیت نیست! به نظر وقت آن رسیده که مارول این خداوندگار یونان را برگرداند و در سری جدید ما مبارزه ای بین او و ثور را نیز ببینیم که جذابیت آن بیش از پیش افزوده شود.


5- ” چهار شگفت انگیز ”

چهار شگفت انگیز دوست داشتنی ترین خانواده در دنیای کامیک محسوب می شود !

 

به نظرم دیگر وقت آن رسیده که مارول لج و لجبازی را با ” فاکس ” کنار بگذارد و به پاس اکران فیلم ” چهار شگفت انگیز ” یک سری جدید و متمایز از این چهار چیره دست را منتشر کند. حتی می تواند از فیلم الهام بگیرد و ” جانی استورم ” را سیاه پوست کند ( که البته این حرکت واکنش مثبتی در پی نخواهد داشت ! ). مارول برای یک ماجرای کودکانه ولورین را کشت ، ددپول را نیز قرار است بکشد و سری چهار شگفت انگیز را کنسل کرد. به نظرم این یک کار غیر حرفه ای و درخور مارول نیست و امیدواریم پس از جنگ های مخفی سر عقل بیاید و چهار شگفت انگیز را برگرداند.


این پنج کامیک بیشترین پتانسیل و امکان موفقیت را پس از جنگ های مخفی در پی دارند و امیدواریم انتشارات مارول دست به  ابتکار زده و سری های جدیدی از این شخصیت های محبوب منتشر کند.

 

3 نظر برای این مطلب
  1. .... می‌گوید

    شرمنده
    اون عکس درکسم در حدشرافت شما نیست

  2. Wesker می‌گوید

    مقاله خوب و غنی ای بود.
    خواستار مقالات اینچنینی بیشتر در سایت گیم نیوز هستیم .

    1. سجاد سعیدی می‌گوید

      ممنون از لطفت وسکر عزیز.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.